BMW 320/6 veterán galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
1,3 millió E21-es készült összesen, külső tükör alapáron csak a vezetőnek jártForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
Nincs akkora hely, mint elöl, de akár hárman is elférnekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
A sokküllős, 13 colos felniken 185/70-esek a gumikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
Hosszú és masszív az ajtó, halkan kattan a helyére. A kilincs a könyöklő alatt bújik megForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
Egyszerű, de látványos a forma, a ’70-es években kifejezetten modernnek számított. Fényezése érintetlen, gyáriForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
A kornak megfelelően a csomagtér pereme magas, 420 literes hellyel gazdálkodhatunkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Az E21-nél a láncról áttértek a szíjas vezérlésre. A négytorkú Solex porlasztót nem egyszerű beállítaniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Nagyok a hátsó lámpák, messziről is jól látszanak, de a közéjük tett fekete plasztikot sokan kritizáltákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
A golfütőszerű Hofmeister-elem a BMW védjegyévé vált. Az ablak billenthetőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
A négyhengeresek egy-egy fényszóróval világítottak, a dupla kerek lámpa a hathengeresek kiváltsága voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
MacPherson rugóstag alsó háromszög-lengőkarral. A kormányszerkezet fogasléces, és pontosForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Vékonyak a tetőoszlopok, alig van holttér. Minden ablak krómkeretes, az üvegek gyárilag enyhén színezettekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
Ez a dizájn évtizedekre meghatározta a BMW utastereket. A spéci négyküllős kormány is BMW-sajátosságForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
Az E21-hez csak a háromsebességes ZF 3 HP22 automatát kínálták, az E30-nál már négyfokozatút is lehetett választaniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
Egyszerűek és jól leolvashatók az órák, éjszaka vörös fénnyel világítanak. Fordulatszámmérőt az összes változatba tettekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
A középkonzol felső része az órát és a szivargyújtót kivéve a fűtésről és szellőzésről szól – német feliratokkalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Íme, a sportos megjelenés egyszerű receptje: kissé hátra kell tolni az utascellát, amitől a kocsi kecsesebbnek is tűnikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Elöl pazar a lábtérForrás: Retro Mobil