GMC 1500 Custom (1972)

Forrás: Retro Mobil
1/18
A robusztus csupa króm hűtőmaszk és dupla lámpák: a GMC karakteresebb, mint Chevrolet ikertestvéreForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
A vezetőülés mellett a padlón lévő csappal lehet kiválasztani, melyik tankból folyjon a benzinForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
Az első futómű: két A-kar keresztben, és csavarrugóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
Ez a hosszabb, 2,5 méteres platóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
1972-ben váltották le a vinil ajtóborítást a könyöklőt is magába foglaló öntött műanyaggalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
1969-től a három helyett kétküllős a kormány, a rögzítőfék pedig pedálosForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
A legendás, Turbo-Fire-nek is nevezett 5,7-es vasblokkos, alulvezérelt és 90 fokos hengerszögű V8-asForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
A GMC-ket négy generációban, egészen 2000-ig gyártottákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
Sebességről, tankszintről, töltésről és olajnyomásról informálódhat a vezető, két helyet üresen hagytak a feláras műszereknekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
A Dodge D-Series és a Ford F-Series komfortban és felszereltségben is kevesebbet tudottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
Két kipufogóból szól a rock, a féltonnás teherbírásúaknál öt lapból áll a rugókötegForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Hasznos, de feláras: az ütközőn csúszásgátlós fellépő és vonószem is vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
Ez az alapkivitelű ülés, többféle mintázattal és szövet-műbőrborítással is meg lehetett rendelniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
Ez a feláras felni, 15 colosForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
A saválló acélból készült testes tükrök és a tető-helyzetjelzők is felárasak voltakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
A második kiadás hat éve alatt a Chevy kétévenként változtatta a maszkot, a GMC-nél végig ugyanaz maradtForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
A fémszínű téglalap a póttank fedele, a másik oldalon is van egyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
1971-től alapáras volt az AM/FM rádió, alul az utólag beépített turbónyomás-, fordulatszám-, és olajhőfok-mérőForrás: Retro Mobil