Maruti 800 DX youngtimer teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/19
Sok piros színű jött belőle, de kék, szürke, és törtfehér Marutiból is jó pár szaladgált Magyarországon. Forgalmija szerint mindössze 312 kg a terhelhetőségeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/19
Eredeti, és újszerű a kormány, az utasok felé néző négy légbeömlő sokat segített az utastér felfűtésében. A műanyagok egyszerűekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/19
A lehető legegyszerűbb műbőr ajtókárpit apró zsebbel és könyöklővelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/19
Az autó méretéhez képest egészen tágas a kesztyűtartó, világítása nincs. Jó ötlet, hogy külön légcsatorna vezet az oldalablakokhozForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/19
Szögletes fényszórók, akár a Kispolskin. Innen nézve is feltűnő a karosszéria keskenységeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/19
A kategóriatársakhoz mérten kényelmesek az ülések elöl, szép állapotú a kárpitForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/19
Csalóka a képen a lábtér: valójában gyerekek férnek csak el. A hátsó ajtóra is jutott könyöklő és hamutartóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/19
Ugyanolyan a zármegoldás, mint az első itthon készült Swifteken, a kulcs is a nagyobb testvértől jött. A tank kicsi, 30 literesForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/19
Nagy kincs az eredeti, Maruti emblémás kalaptartó - nem emeli fel magával az ötödik ajtó. Korhű tartozék a sztereó Videoton hangfalpár. A rakodóperem előzékenyen alacsonyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/19
Az aprócska lökhárító magasan húzódik, 170 mm a hasmagasság. A kis kerekek sokat rontanak a komfortonForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/19
Külön dönthető a támla és az ülőlap, a képen az az állapot látszik, amikor utóbbi a helyén maradt, mégis csaknem sík a raktérpadló. Hátra mechanikus öveket szereltekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/19
Kissé egyenetlenül jár a megszakítós gyújtású, szíjhajtású vezérlésű OHC motor. Elég takarékos: 4-5 l/100 km a vegyes fogyasztásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/19
Ha belülről kinyitottuk, az embléma lenyomása után emelhetjük fel a géptetőt – ötletes megoldás, így nem lesz koszos a kézForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/19
Mindössze 2175 mm a tengelytáv, ez lehet a világ egyik legkisebb ötajtósa – bár teljes hosszra a szintén indiai Tata Nano is alulmúljaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/19
Bal kézre esik a szívató karja, tőle balra a hátsó ablaktörlő és mosó, meg a hátsóablak-fűtés gombja látszik. Szűk a lábtér, és kissé magasan is állnak a pedálokForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/19
A felső tekerőgombbal állítható a fűtés – a korong közvetlenül a fűtéscsapot nyitja-zárja, emiatt elég nehéz tekerni és könnyen le is törik. A ventilátor fokozatait szabályozó tolattyú felett a légkondi gombjának helye látszik – Indiában lehetett rendelni hozzáForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/19
Valós a számlálón látható 52 000 kilométer. A műszerfal a lehető legegyszerűbb, aki bátor, ki is akaszthatja a sebességmérőtForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/19
Igazi nyolcvanas évekbeli hangulatú extra a kazettatartós a kardánbox. Készült ötsebességes Maruti is, de hozzánk olyan nem jöttForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/19
Csak kívülről állíthatók a külső tükrök, de akkoriban a jobboldali visszapillantó sem volt megszokottForrás: Retro Mobil