BMW Isetta 300 veterán teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/17
Eredetileg olasz a konstrukció, de a BMW átdolgoztaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/17
Ajtónyitáskor a műszerfal és a kormány is mozdulForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/17
A pult az ajtóhoz és a kormányoszlophoz is rögzül, egyetlen műszere a sebességmérőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/17
A filigrán pedálok a féket kivéve puhán mozognak, balról a kis gomba a fényváltóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/17
1962-ig összesen 161 728 darab BMW Isetta készült, ebből 51 826 volt a 300-asForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/17
A kerekek 10 colosakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/17
Hátrafelé kiváló a kilátás. Az Isettát többféle lökhárítóval is szerelték, ez a legegyszerűbbForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/17
Hátul egyetlen lámpa van, felette a 10 literes tank betöltőjeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/17
A létraalváz eleje felkunkorodik, jobbra látható a toronyszerű rugóstag, középen a dudaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/17
Két- és háromküllős, fekete és fehér kormány is szerepelt a kínálatban, az ajtón az ablaktörlő motorjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/17
Irányjelző csak az oldalán van, a csomagtartórács feláras extra voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/17
Egyetlen ablaktörlő és egy külső tükör járt hozzáForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/17
Könnyű beengedni a napfényt, a tetőt csak egy kapocs rögzítiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/17
A falból nő ki a váltókar, a fekete rúd a kézifék, a sárvédő tetején a fűtés karja és szívatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/17
A ventilátoros hűtés kiváló, a feláras (45 DM) fűtés gyenge. Balra fent a Bing gyártmányú porlasztóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/17
Két utasnak van hely, a kalaptartón elfér valamennyi csomag isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/17
Nehezen hozzáférhető a motor, a kalaptartó felől csak a hengerfejet lehet elérniForrás: Retro Mobil