Cadillac Calais veterán teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
A hatvanas években az egyenes vonalak voltak divatban a tengerentúlon, Bill Mitchell formatervezőnek nem volt nehéz a dolgaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
Jelképes méretűre zsugorodtak a fecskefarkak az évtized végére, és eltűnt a krómcicomák nagyjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
A tekerőkar az elefántfület mozgatjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
Az 1967-es modellévtől az óra szériatartozék lett, a két gomb a rádióhoz tartozikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
A vezetőoldali könyöklőről mozgatható a négy ablakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
A DeVille-el ellentétben a Calais-t csak függőleges lámpakiosztással gyártották. 1967-től egyszerűbbé és csúcsosabbá vált a hűtőmaszkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Régi Caddy-praktika a kocsi sarkára kihelyezett indexvisszajelzőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
A mindössze 1,65 bar nyomású ballonos gumik is segítenek tompítani az úthibákatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
A fényszenzor a hűtőmaszk mögött bújik meg, kis résen át figyelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
1967-től két kereszttaggal választották háromfelé a lámpatestet és a lökhárító alsó része festett lettForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
A rendszám mögött bújik meg a benzinbetöltőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
3,3 méteres a tengelytáv, a hátsó traktus majdnem olyan hosszú, mint az orrForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
A kupé volt a legkívánatosabb kivitel; az alapmodell ötezer dollárba került, ötszázzal többe, mint unokatestvére, a Buick RivieraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
Mégsem gardróbnyi: 484 liter hely várja a holmikat, a következő évjárattól a pótkerék a padló alá költözöttForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
A takaró alatt két hűtő lapul, egyik a légkondié. A nagy OHV motort négytorkú Carter karburátor etetiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
Az ülőlap oldalán lévő kapcsolókkal állítható az üléssorForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Feláras volt a hátsó középső könyöklő, hárman is jól elférnek ittForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Egyszerű a műszerfal, de minden szem előtt van: balra lent a fényszóró-asszisztens, mellette a háromsebességes ablaktörlő, a fokozatkijelző és klíma kezelőjeForrás: Retro Mobil