Mercedes-Benz E200 Cabrio (1994) youngtimer teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
Bravúros (0,28) az alaktényezője. Az E200 kabrióból mindössze 6922 darab készültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
Így néz ki, amikor a fejtámaszok bukókeretté változnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
8,5 centivel rövidebb a tengelytáv a szedánénálForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
Kabrióhoz illően keret nélküli a masszív ajtó. Van kilépőfény isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
Remek, időtálló konstrukció a vasblokkos, alu-hengerfejes M111.940 jelű gép, átlagfogyasztása 8,5-9,0 l/100 km közöttiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
300 literes a csomagtartó, a fedele rugós-teleszkóposForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Kerékcsere: a tulajnak a gyári nyolclyukúnál jobban tetszenek az SLK dekoratívabb felnijeiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Lámpatörlő extraként járt csak volna, a sárga prizmás amerikai indexet a mostani gazda tette ráForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
A visszapillantók felemássága W124-es jegy, a második sorozaton már kisebb a hűtőmaszkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
A pedálok mozgatásához nem kell erős vádli, a rögzítőfék ebben is lábműködtetésűForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
A ponyvatetős E200 alapmodell a briteknek és az amerikaiaknak nem kellett, csak a kontinentális Európának készültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Nyitottan kissé kádszerűnek tűnik, de felhúzott tetővel helyreáll a vizuális egyensúlyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
A tetőmozgatás egy irányba 25 másodpercig tart, bármikor megállítható. A tároló 80 litert vesz el a csomagtérbőlForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
A hátsó szélvédő fűthető, az első sorozat sárga-piros-fehér lámpái mutatósabbak voltakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
Egyszerű és logikus a műszerkiosztás, egy sorba csoportosított kijelzőkkelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
Középen a fűtés-szellőzés kapcsolói, felettük a fejtámasz-kitoló, lent az ülésfűtés gombjaiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Az ülések között kaptak helyet az ablakemelők, tükör- és tetővezérlés, illetve a központi zár gombjai isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Klasszikus Mercedes-belső sok fával. A kesztyűtartó helyére tették az utasoldali légzsákotForrás: Retro Mobil