Rolls-Royce Silver Shadow I veterán teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
Eredetileg Silver Mist-nek (Ezüst köd) nevezték volna. 1970-ben 9272 fontba került, miközben Jaguar E-Type-ot már 3000 font körül lehetett venni, egy Ford Cortinát pedig 900-értForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
Hátrafelé haladva gyorsan fogynak a krómok és a díszek, a Shadow hátulja népautósan egyszerűForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
Szinte átláthatatlanul szétszórt műszerek és kapcsolók, bántóan egyszerű (de nagyon könnyen járó) kormánnyalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
A lámpák a folyadékhiányt jelzik, a pirosak a fékkörökhöz, a zöld az üzemanyaghoz, a sárga a hűtéshez tartozikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
Fejedelmi a kényelem a puha fotelekben két személynekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
215-ösök az abroncsok, csak 1972-ben váltottak radiálokraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Még a 3035 mm-es tengelytávú alapkivitelben is pazar a helykínálat. A kilincsek alig észrevehetők, belesimulnak a díszlécbeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Az Emilynek, Silver Lady-nek és Flying Lady-nek is nevezett szobrocskához egy színésznő állt modellt, 1909 óta minden Rolls-Royce orrdíszeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
A négy elektromos ablak vezérlője és a központi zár gombjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
Voltak kihajtható asztalkás változatok is, itt csak lábtámasz vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
Igazi arisztokrata: fakeretes sminktükör világítássalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Megjelenésekor a világ egyik legjobb autójának számítottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
A csomagtérfedél fogantyúja kétkezes, a tolatófények 1972-ben átköltöztek a lámpatestekbeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
A masszív ajtók kis lendítéssel is könnyen, tompa kattanással csukódnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
Óriási, 640 literes és szépen kárpitozott tér várja a csomagokatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
90 fok a hengerszög, két SU karburátor eteti a V8-as motort. A nagy tartály balra a hidraulikafolyadékéForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Csúcsminőségű Smiths-műszerek, természetesen fabetétbe ágyazvaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Az eleje tobzódik a krómban, a látványt a felár nélkül kérhető kéttónusú fényezés is fokozhattaForrás: Retro Mobil