Skoda Scala 1.0 TSI Ambition teszt - Galéria

Fotó: Medgyesi Milán - Origo
1/37
Szigorú a nézéseFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
2/37
Szép részletek teszik különlegessé, de nemsokára belesimul az utcaképbeFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
3/37
Robosztus hatást keltFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
4/37
Meleg motornál kissé nehéz felnyitni a gépháztetőtFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
5/37
A ráfutásgátló érzékelője foglalja el a hűtőrács közepétFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
6/37
Ezekkel a műszerekkel sok mai típusban lehet találkozniFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
7/37
Nincs semmi meglepő, de a tempomat kapcsolója kivételével minden a helyén vanFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
8/37
Kényelmes a beltér, de jobb üléseket el lehet képzelniFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
9/37
A középutas Ambition felszereltségben már elektromosak az ablakokFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
10/37
Furcsák az arányai, de ez a beltérnek jót teszFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
11/37
Minden jó tapintású, amihez hozzá kell érnünkFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
12/37
Egy négytagú család poggyásza elfér benneFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
13/37
Minden a helyén vanFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
14/37
Jutott pótkerék is a ScaláhozFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
15/37
Praktikus a gumiszőnyegFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
16/37
Baj, hogy nem teleszkópos a gépháztető? NemFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
17/37
Elsőre ijesztő, hogy megrepedt a lámpa, utána inkább csodálat tárgyaFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
18/37
Kirándulásokhoz ideálisFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
19/37
LED-es ködfényszóróFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
20/37
A Scalát type C csatlakozókkal látták el, az USB-s átalakító plusz tartozékFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
21/37
Analóg kapcsolókFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
22/37
Az egyikkel gondolhattak volna a maradi okostelefon-felhasználókra isFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
23/37
Szép részlet az ajtókilincs, a borítás kevésbéFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
24/37
A központi kijelző a kormányról vezérelhetőFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
25/37
Látványos az érintőképernyőFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
26/37
A hátsó üvegdíszítés nem szerepelt a tesztautón, de megéri megrendelniFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
27/37
Sok a beállítási lehetőségFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
28/37
A sávtartó és a ráfutásgátló szériafelszereltségFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
29/37
Nem fogyaszt sokatFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
30/37
Néhány apróság fér be a kesztyűtartóba, de sok rekesz található az utastérbenFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
31/37
Például egy szemüvegtartóFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
32/37
A hátsó sor klímájaFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
33/37
Jó a lábtér hátul isFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
34/37
A ráfutásgátlót csak a figyelmeztető piktogramig provokáltukFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
35/37
Népszerű okostelefonok működnek, a kevésbé ismertek nem mindigFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
36/37
Az ablaktörlő magától értetődő, a tempomat kicsit megszokást igényeltFotó: Medgyesi Milán - Origo
Fotó: Medgyesi Milán - Origo
37/37
A LED-es hátsó lámpák felárasakFotó: Medgyesi Milán - Origo