Infiniti QX60 teszt galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/24
Az orr-részen sok vonás visszaköszön a Q50-ről, hatalmas a szépen kidolgozott hűtőrácsForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/24
A hátsó lámpák is a Q50-re hajaznak, a hatalmas csomagtérajtó természetesen motoros mozgatású, bár láblendítésre nem működikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/24
A legjobb fotelekkel vetekszik az első ülések kényelme, a finom bőrkárpithoz nem csak fűtés, hanem szellőztetés is járForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/24
Az ajtón csak a tárolózseb kicsi, nem spóroltak a bőrrel sem. Finom részlet a valódi fémből készült kilincs, a fabetét láthatóan nem valódiForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/24
Kifogástalan összeszerelés és jó minőségű anyagok jellemzik a belteret, persze akadnak európai szemmel furcsa megoldásokForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/24
Érintéssel és tekerőtárcsával is kezelhető a fedélzeti rendszer, a sebessége megfelelő, grafikailag elavult, okostelefon tükrözés nincsForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/24
Sok értelme nincs a menetdinamikai kapcsolónak, sem a Sport, sem az Eco nem értelmezhető egy ilyen autónálForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/24
Duplafedeles a szépen kárpitozott könyöklő, a 12 volton és USB-n felül RCA bemenet is van a multimédiáhozForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/24
A tesztautó mélykék színe remekül illik a krómozott részekhez és a formához isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/24
Nem csak a lemezfelületek óriásiak, az ablakok is, így a kilátás a méreteihez képest egész jónak mondhatóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/24
Gigantikus hely van a középső sorban, a lábtér még teljesen előretolva sem fogy el, hátradöntve aludhatunk is a hosszú utazásoknálForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/24
Zseniálisan ügyes az ülésdöntés mechanizmusa, így bőven van hely a leghátsó sorba bemászniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/24
Leghátul is simán elfér két átlagos méretű felnőtt, nekik is jut hangszóró, külön légbefúvó és pohártartók isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/24
Önálló klímapanel és ülésfűtés is jár a középső sorban ülőknek. Itt is van RCA bemenet és hangerőszabályzó a multimédiás fejhallgatóknakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/24
A 8 colos LCD kijelzőkön akár más-más tartalom is nézhető, dőlésszögük állíthatóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/24
A hűtőrács oldalsó ívei a lökhárítóban és a motorháztetőn is folytatódnak. Az autóhoz illő méretű a márkajelzés isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/24
Jól jelzi az autó méreteit, hogy még 7 ülés mellett is bő 400 liter marad a csomagoknak. A leghátsó ülések innen is két mozdulattal lecsukhatók a padlóbaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/24
Ha az összes hátsó ülés le van hajtva, majdnem 2,2 köbméterbe pakolhatunk, a padló végig teljesen sík, fura módon nincs sem roló, sem kalaptartóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/24
Jókora rekesz rejtőzik a padló alatt, meg egy Bose mélynyomó, a zsanérok megtartják a felnyitott a fedeletForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/24
Bizonyos szögből nem is tűnik nagynak, pedig európai mércével ez egy óriási autóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/24
Jellegzetesen amerikai a műszerfal dizájnja, de az ergonómia és az igényesség európai mércével is megállja a helyétForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/24
Alig lejt hátrafelé a tető, a leghátsó ablak is nagy felületű. Az Infiniti védjegye az íves törésben végződő ablakkeretForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/24
A menetfény ledes, de a fényszóró csak bi-xenon, bár erős fényével éjszaka sem okoz csalódástForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/24
Tükörsima alapjárata és álomszép hangja van a 3,5 literes, szívó V6-osnak. Ereje elegendő a hatalmas test mozgatásához, fogyasztása csak a jobb lábunktól függForrás: Ruschel Zoltán