Skoda 120 GLS (1984)

Forrás: Retro Mobil
1/16
A mustársárga és narancspiros volt a leggyakoribb szín. 1990-ig gyártották őket, majdnem kétmilliótForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/16
A korábbi technika újracsomagolva: sokan „Csehszlovák csodának” tartották, de sok panasz is érkezett ráForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/16
A 120-asokon 1979-től fűthető a szélvédő, a diszkrét spoiler a plasztikforradalommal került a faráraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/16
Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/16
Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/16
Az alsó, tenyérnyi széles alsó krómsáv helyére filigrán léc került, és megjelent a műanyag ajtóvédő isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/16
Hangos, és nyomatékszegény az OHV négyhengeresForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/16
400 l az összes raktérkapacitás, ebből 280 az orrban vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/16
Felül plasztik, alatta műbőr az ajtók borítása, kartámasz mindenhol van, a hangszóró utólagosForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/16
A későbbi kiadások (amilyen ez is) 14 helyett 13 colos abroncsokon gurultakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/16
Az olajteknő bordázott, az egyszerűbb változatokon nem volt ilyenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/16
A második sorozatnál levették az órákról a krómkereteket, de megjelent a kardánbox. A GLS-ben a szövetszőnyeg is szériatartozék voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/16
Rövid a lábtér, két átlagméretű felnőtt fér el. A támlák mögött van egy „titkos”, 120 l-es külön csomagtartóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/16
Egyszerűek, de jól olvashatók a műszerek, a kontrollámpák kicsikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/16
Ablaktörlő, ventilátor és elakadásjelző a fenti kapcsolósor, alatta a fűtés-szellőzés csuszkáiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/16
Szűk a pedálsorForrás: Retro Mobil