Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi Executive teszt galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/25
A szemrevaló 19 colos felnik jól illenek a markánsan kiemelt kerékjárati ívekbeForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/25
Nem hiba, szándékosan ívelt a típusjelzés és a kis napocska sem maradt le. A HTRAC felirat az összkerék-hajtásra utalForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/25
Sokféle, kellemes tapintású felület találkozik az ajtón, látványra és hangzásra sem rossz a hangszóró, viszont minimális a tárolózsebForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/25
Sokféle módon, elektromosan állíthatók, hűthetők-fűthetők az első ülések. Az ülőlap oldaltartása lehetne jobb, de a kényelemre nem lehet panaszForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/25
Minimális felára van a burgundi belsőnek, ami igazán jó atmoszférát teremt az utastérben. Elsőre fel sem tűnik, hogy van némi fabetét is dekorációnakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/25
Szemre és minőségre is kellemes a műszerfal, az ergonómia sem hibádzik, a sok gomb ellenére minden kézre esikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/25
Szinte észrevétlenül dolgozik a nyolcfokozatú automata, elektromos a kézifék, van lejtmenet-vezérlő és menetdinamikai kapcsoló isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/25
Sofőrös autónak is kiváló a Santa Fe, a jobb hátsó utas maga is állíthatja az első utasülést, ha esetleg kevés lenne a helyForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/25
Vezeték nélkül, USB-n és 12 volton is tölthetjük a kütyüket, még az AUX-ot sem spórolták ki. A fedélzeti rendszer természetesen okostelefon tükrözést is tudForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/25
Korábban kétféle karosszériával létezett, attól függően, hogy 5 vagy 7 üléses kivitelt kértünk, most már mindkettő ugyanakkoraForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/25
Tekintélyt parancsoló, de nem túlzóan agresszív látvány szemből a Santa Fe. Az autóhoz illeszkedik a hűtőrács és a márkajelzés mérete isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/25
Táncteremnyi hely van hátul, az ülés nagyon tág határok között tologatható és dönthető. Hosszabb úton simán aludhatunk is, a padló teljesen síkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/25
A normál USB-n felül egy 230 voltos áramforrásunk is van, amit ráadásul gyerekzár véd. Felette tárolórekesz és a klíma légbefúvói fokozzák a kényelmetForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/25
Öt üléssel 625 literes a csomagtér, az ülésdöntés után sík padló és 1,7 köbméteres raktér nyel el mindent, ami befér az elektromos, automatikusan nyíló hátsó ajtónForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/25
Hátulról egész jól felidézi az elődjét, de itt már kettéosztották a lámpákatForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/25
Csempészrekesz is van a padló alatt, a hétüléses változatban ennek helyére kerülnek a pótülésekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/25
Egy újabb méretes tároló, itt van a szerszámkészlet, de ide el tudjuk rejteni az egy mozdulattal kivehető csomagtérrolót isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/25
A szélső műszerek analógok, középen jókora színes kijelző ontja az információkat a vezetőnek, és van HUD isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/25
Átlátható és könnyen kezelhető az önálló klímapanel. A hátsó ülések és a kormány is kapott fűtéstForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/25
Jól el vagyunk látva tárolókkal, a könyöklő alatt méretes és bélelt üreg, kivehető tálcával várja a kacatokatForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/25
Óriási méretű a panoráma üvegtető, amelyet kinyitva szinte kabrióban érezhetik magukat az utasokForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/25
A Kona után itt is több szintre osztották az első lámpákat. Legfelül a menetfény, középen a fényszóró, legalul pedig a ködlámpa lakikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/25
Este igazán elegáns látvány a 3D-s, csillámhatású hátsó lámpaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/25
Ezek bizony valódi kipufogók, a lámpa egy része itt lent található, ez nem feltétlen volt okos megoldásForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
25/25
A 2,2 literes, négyhengeres dízel elég nyers járású, viszont magabiztosan viszi a hatalmas testet és nem fogyaszt sokatForrás: Ruschel Zoltán