Subaru Forester e-Boxer

Forrás: Subaru
1/39
Szemből nagyon nehéz megkülönböztetni az új Forestert a régitől, pedig egy teljesen új konstrukcióForrás: Subaru
Forrás: Subaru
2/39
A központi differenciálmű révén a szorult helyzeteket is megoldjaForrás: Subaru
Forrás: Subaru
3/39
Nem egy rakéta, 11,8 másodperc alatt gyorsul százraForrás: Subaru
Forrás: Subaru
4/39
A C-alakú hátsó lámpák között fényes fekete léc találhatóForrás: Subaru
Forrás: Subaru
5/39
Másfél centivel hosszabb, kettővel szélesebb és féllel alacsonyabb, mint a régi ForesterForrás: Subaru
Forrás: Subaru
6/39
A japán JNCAP szervezet 2016 óta folyamatosan a legmagasabb minősítéssel díjazza az XV és a Forester modelleket. Persze az EuroNCAP-nál sincsenek rosszabb helyzetben, 2009 óta minden típus a maximális öt csillaggal távozottForrás: Subaru
Forrás: Subaru
7/39
22 centi a szabad magasság, a terepszögek sem rosszakForrás: Subaru
Forrás: Subaru
8/39
Ráncfelvarrásnak tűnik, pedig vadonatúj autó ez a Forester. A formatervezők nem sokat dolgoztak veleForrás: Subaru
Forrás: Subaru
9/39
Az energiaáramlás a felső kijelzőn figyelhetőForrás: Subaru
Forrás: Subaru
10/39
a Forester és az XV kapja meg először az e-Boxer hajtást, később az Imprezába is jönForrás: Subaru
Forrás: Subaru
11/39
Forrás: Subaru
Forrás: Subaru
12/39
A hátsó lámpákról lehet legkönnyebben felismerni az ötödik generációs ForestertForrás: Subaru
Forrás: Subaru
13/39
A fejlett összkerékhajtás révén ügyesen mozog laza talajon, a hibrid rendszer plusz nyomatéka is jól jönForrás: Subaru
Forrás: Subaru
14/39
Terepen ügyesebb a Forester, mint egy átlagos SUVForrás: Subaru
Forrás: Subaru
15/39
A tesztautó tele volt extrákkal, a teljes bőrkárpit, az elektromosan állítható, memóriás vezetőülés, a nyitható üvegtető nem jár alapáronForrás: Subaru
Forrás: Subaru
16/39
Rengeteg a hely, 3,3 centit nőtt a hátsó lábtér, többet, mint a tengelytávForrás: Subaru
Forrás: Subaru
17/39
Egyre közelebb a prémiumautók minőségéhez a Subaruk belseje, három kamera figyeli az utat a szélvédő tetejénForrás: Subaru
Forrás: Subaru
18/39
Az XV-ből ismert műszerfal robusztus és makulátlanul összeszerelt, a három kijelző kezelése nem mindig logikusForrás: Subaru
Forrás: Subaru
19/39
509 literes a csomagtartó, de nincs pótkerékForrás: Subaru
Forrás: Subaru
20/39
Széria a CVT váltó, a villanymotor a házában vanForrás: Subaru
Forrás: Subaru
21/39
A mindössze 25 kilós nagyfeszültségű akku a pótkerék helyén van a csomagtartóbanForrás: Subaru
Forrás: Origo
22/39
Már az ötödik generációnál tart a Forester, ez az XV-hez képest kicsivel nagyobb tudású összkerékhajtást kapForrás: Origo
Forrás: Origo
23/39
Ez a modell jól szemlélteti, hogyan is épül fel az e-Boxer hajtás, és miként helyezték el a rendszer elemeitForrás: Origo
Forrás: Origo
24/39
Jól áll az XV-nek ez a szín, merészebb az ablakvonal, fekete a hátsó spoiler, de túlzott csicsáról szó sincsForrás: Origo
Forrás: Origo
25/39
Manuális módot is kapott a fokozatmentes CVT váltó, a Foresterben több üzemmódot is tud az erőátvitelForrás: Origo
Forrás: Origo
26/39
Az XV már nem teljesen új modell, ő az egyik típus, amely megkapja az új hibrid hajtásláncotForrás: Origo
Forrás: Origo
27/39
Kulturált, jó minőségű és tágas a Forester belseje. A csúcsmodellben elektromos bőrülés és panorámatető is vanForrás: Origo
Forrás: Origo
28/39
Felül egy másodlagos színes kijelző mutatja az extra információkat, terepmódban például dőlésmérőket. Itt van a sofőr szemét figyelő kamera isForrás: Origo
Forrás: Origo
29/39
Elsőként egy vezetéstechnikai centrumban próbálhattuk ki mindkét modell terepjáró képességeitForrás: Origo
Forrás: Origo
30/39
A Foresterben külön homok üzemmód is van, de az XV sem jön zavarba, ha letérünk az épített útrólForrás: Origo
Forrás: Origo
31/39
Van egy pár vezetéstámogató rendszer, ezeket a Subaru EyeSight név alatt fogja összeForrás: Origo
Forrás: Origo
32/39
Kisgyerekes családoknak külön jó pont, hogy a hátsó ajtó majdnem derékszögben nyílik, felnőttnek is könnyű a ki-beszállásForrás: Origo
Forrás: Origo
33/39
Egy ilyen szituációtól az összkerékhajtás nem jön zavarba, csak nyomjuk a gázt és az autó halad továbbForrás: Origo
Forrás: Origo
34/39
Kívülről csupán ez a jelölés mutatja, hogy nem hagyományos benzines, hanem hibrid verziót látunkForrás: Origo
Forrás: Origo
35/39
Egyszerűen használható a fedélzeti multimédia rendszer, amely TomTom navigációt és okostelefon tükrözést is tudForrás: Origo
Forrás: Origo
36/39
A Forester is egész nagy, 22 centis hasmagassággal rendelkezikForrás: Origo
Forrás: Origo
37/39
Hátul sincs helyszűke, ülésfűtés, USB és klímakivezetés is jár az itt utazóknak. Az ülés szélénél van a hibrid akku szellőzőjeForrás: Origo
Forrás: Origo
38/39
Városban sem ügyetlen, de a Forester remekül érzi magát a természetben isForrás: Origo
Forrás: Origo
39/39
Elakadt? Dehogy! Jöhet sár, víz, homok, bármi, ameddig a gumik bírják, addig a Forester is haladForrás: Origo