IWL Berlin SR59 (1961) veterán teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/17
1959 és 1962 között gyártották. Akkoriban Kelet-Németországban még mindenki engedhetett meg magának autót – még Trabant P50-et semForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/17
12 colos könnyűfém felniken gurul, a Campi utánfutót a pótkerék fölé rögzített vonószemre akasztottákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/17
Tokozott a lánc, az IWL gyár 1:25-ös keveréket írt előForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/17
A bal szektoron kapott helyet a fényváltó, a kürt és a leállító kapcsolója, a jobbon az irányjelzőkéForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/17
Sebességmérője az első kerékről kapja a hajtástForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/17
1430 mm a tengelytáv, kényelmesen elférnek kettenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/17
A szerszámos tálca alatti nyíláson át cserélhető a gyertyaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/17
BVF gyártmányú karburátor és a benzincsap lapul a kék fedő mögöttForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/17
A motorhoz a burkolat gyors levételével lehet hozzáférni, de előbb le kell csavarozni a pótkereketForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/17
Elöl-hátul 15 cm a dobátmérő, felárért az első sárvédőre két pálcából álló „lökhárítót” szereltekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/17
Végsebessége 82 km/h, vegyes fogyasztása 3,2 l/100 km, tartós utazótempója 70 km/h körüliForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/17
A lámpácskák a töltés, az üres és országúti fényszóró visszajelzői. Alul kampó is van a szatyroknakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/17
Terjedelmes a padló, a lábak mögött egy-két kisebb táska is elférForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/17
A rugós puffok kényelmesek, többféle szín szerepelt a kínálatbanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/17
Néhány szerszám elfér a sekély tálcában, és így lehet tankolni isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/17
Fix a fényszóró, gyárilag a felirat alatt Berlin város medvés címere álltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/17
A 12 literes tankon ülünk, lengéscsillapító csak a baloldalon van – bevezetése a Berlin újdonsága voltForrás: Retro Mobil