Chrysler Model 65 Touring (1929) veterán galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
Az 1929-ben gyártott összes (116 487 darab) Model 65-ös a lekerekített helyett laposabb, szögletesebb hűtőt viseltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
A világítás, az előgyújtás és a szívató karja a kormányközépenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
A kocsi orrán trónoló Boyce Motometer vízhőmérő sok amerikai, és európai márkán volt láthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
Az egyetlen ablaktörlőt vákuumos szerkezet mozgatjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
Az utazóláda és dupla pótkerék feláras extra voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
A ködlámpák és keresőfény extrafelszerelés, a főfényszórók lábbal kapcsolhatókForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Jól látszik, milyen hatalmas a fékdob, a faküllők fehér tölgyből készültekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Kicsik az ajtók, az egybeülés mögött a padlón kihajtható lábtámasz vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
Van pótkereke, de tartóját éppen javítják. Gyárilag csak a jobb oldalon volt helyzetjelző/féklámpa, a másik utólagosForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
Nyugodt, kiegyensúlyozott járású a gép, hét főcsapággyal és vákuumos benzinszivattyúvalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
Más-más áttételű difivel mentek a különféle kivitelek , a Touringé 4,3:1Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
A gyár szerint itt hárman is elférnek, óriási a lábtérForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
Kicsik és nehezen olvashatók a műszerek, a kereten belül balra a sebességmérő, alul az olajnyomás és a tankszint, felettük a töltésForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
A vasblokkos és -hengerfejes masinát emelkedő áramú Stromberg karburátor eteti. Oldaltszelepelt hathengereseket még 1960-ban is gyártott a ChryslerForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
Akinek nem elég szellős, kinyithatja a szélvédőt is, az indexeket még Németországban szerelték felForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
Az olajos-karos lengéscsillapító ritka volt a középkategóriás autókbanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
A fékek Lockheed–alapúak, de Chrysler fejlesztésűekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Egy csoportban a műszerek: a kerek vízhőmérő és a kormányoszlopon az indexkar későbbiForrás: Retro Mobil