Jaguar I-Pace EV400

Fotó: Szabó Gábor - Origo
1/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
2/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
3/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
4/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
5/44
Érdekesek az I-Pace arányai, nem túl hosszú, de nagyon széles és SUV-hoz képest igen alacsony. Nyoma sincs a SUV-oknál kötelező alsó, fényezetlen műanyag betéteknek, de nem is hiányoznak ideForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/44
Míg az orra viszonylag lekerekített, hátul baltával faragták, de ez jól is áll nekiForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
7/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
8/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
9/44
Fotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
10/44
A laposságát szélességgel pótolták, még tükrök nélkül is 201 centire nyújtózik, tükrökkel pedig már 214 centi, ami megnehezíti a parkolástForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/44
Itt jön át a levegő az orrán, ami aztán elsiklik az autó felettForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/44
Menő és nagyon masszív a süllyesztett kilincs, remélhetőleg bírja majd a strapátForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/44
EV400, azaz teljesen elektromos és 400 lóerős. Az AWD-t nem kell magyarázniForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
14/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
15/44
Szép az amúgy befalazott hűtőrács, felette légcsatorna javítja az aerodinamikátForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
16/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
17/44
Szokványos Type2/CCS csatlakozón tölthetünk, akár 100 KW-tal is, bár ilyen oszlop egyelőre nem sok van nálunkForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
18/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
19/44
Nincs hátsó ablaktörlő, mert a szpojler alatt beáramló levegő letisztítja az ablakot. Elvileg...Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/44
Nagyon odafigyeltek a légellenállásra, a különböző légcsatornák mellett diffúzor is került az I-Pace-reForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
21/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
22/44
Kissé nagy átmérőjű, ám nagyon jó fogású és szép a háromküllős kormányForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/44
Alig találunk gombokat, helyette három jókora kijelzőn kapjuk az infókat, a középső kettő érintősForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/44
Nem spóroltak az anyagokkal, abszolút luxushangulat van az I-Pace belsejébenForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
25/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
26/44
Kiválóak az ezerféleképpen állítható, hűthető-fűthető sportülések. Kaphatóak még dögösebb kagylóülések isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
27/44
Hátul is fejedelmi a kényelem, bőséges a hely. Felárért négyzónás klíma is kérhetőForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
28/44
A Meridian audiorendszer hangzása méltó az autóhoz, kicsit egyszerű a kilincs dizájnjaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
29/44
Hátul is fűthetők az ülések, az ülések hátán is van 1-1 USB csatlakozóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
30/44
Elegáns és futurisztikus a középkonzol, egyedül itt találunk némi zongoralakkotForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
31/44
A lenti kis kijelző nem csak a klímához használható. A telefonos funkciók, valamint a rádió és zenelejátszó is futhat rajta, ami azért jó, mert itt sokkal gyorsabban és egyszerűbben hozzáférünk ezekhez, mint a nagy képernyőn. A tekerőgombokban is kijelző van, húzni és tolni is lehet őketForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
32/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
33/44
Fix az üvegtető, árnyékolója sincs, mégsem lesz tűzforró az autó belseje a napon állvaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
34/44
Hatalmas, bélelt rekesz van a könyöklő alatt, a mobiltartóval kombinált pohártartó kivehetőForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
35/44
A keret nélküli tükör mindig jól mutat, bár sokat nem látunk benne hátraForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
36/44
A középső híd alatt vezeték nélküli töltővel ellátott mobilpolc és USB csatlakozók vannakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
37/44
Sokféle megjelenítést tud a kiváló képminőségű, digitális műszerfalForrás: Ruschel Zoltán
Fotó: Szabó Gábor - Origo
38/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
39/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
40/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
41/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Fotó: Szabó Gábor - Origo
42/44
Jaguar I-PaceFotó: Szabó Gábor - Origo
Forrás: Ruschel Zoltán
43/44
Elöl is van egy apró csomagtér, ez pont elegendő a töltőkábelek tárolásáraForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
44/44
Óriási, 638 literes a csomagtér, az ülések nem dönthetők teljesen síkba, a padló alatt is van egy kisebb tárolórekeszForrás: Ruschel Zoltán