Kia XCeed 1,4 T-GDI
1/30
Kicsit magasabb a Ceednél, de azért még nem terepjáró
Forrás: Origo
2/30
A széles C-oszlopok és a kis hátsó szélvédő miatt rossz a kilátás hátra, kell a tolatókamera
Forrás: Origo
3/30
Nem volt fotóbarát az idő, de még így is látszik, hogy szép a 18-as felni. 8,5 centivel hosszabb és 4,8-cal magasabb a Ceednél
Forrás: Origo
4/30
Széria a LED fényszóró
Forrás: Origo
5/30
Markáns kipufogók, pedig a motor csak 1,4-es
Forrás: Origo
6/30
1,4 tonnát nyom ezzel a motorral és váltóval, ami nem kevés
Forrás: Origo
7/30
Embléma nélkül kevesen találnák ki, hogy Kia
Forrás: Origo
8/30
Formás, kerek far és sok króm az ablakoknál
Forrás: Origo
9/30
Nagyra nyílik a csomagtartó, a drágább változatokban villanymotorral
Forrás: Origo
10/30
Más a lámpa, mint az alap Ceed-ben, sokkal erélyesebb vele az autó
Forrás: Origo
11/30
Tigrisorr, a Kiák védjegye
Forrás: Origo
12/30
Forrás: Origo
13/30
Jól áll neki az erdő, pedig nem ide lett teremtve
Forrás: Origo
14/30
8,5 centivel hosszabb és 4,8-cal magasabb a Ceednél
Forrás: Origo
15/30
Forrás: Origo
16/30
Forrás: Origo
17/30
Ismerős Ceed műszerfal, ezúttal 12,3 colos digiális kijelzővel az analóg órák helyén, és a központi érintőképernyő is nagyobb lett
Forrás: Origo
18/30
Forrás: Origo
19/30
Az első Kia, amiben megjelent a teljesen digitális a műszerfal, igaz, csak a két legdrágább felszereltséghez
Forrás: Origo
20/30
Forrás: Origo
21/30
Ilyen, amikor teljesen fekete az LCD, ezért fárasztja a szemet
Forrás: Origo
22/30
Sport módban ilyen a műszerfal dizájn
Forrás: Origo
23/30
8,8 litert írt, 9,1-et evett
Forrás: Origo
24/30
Forrás: Origo
25/30
Érintős, jól kezelhető, de a legjobb, hogy gyors a menü
Forrás: Origo
26/30
Nagyok, kényelmesek és jól tartanak az ülések
Forrás: Origo
27/30
426 literes a csomagtartó, a széles nyílás megkönnyíti a pakolást
Forrás: Origo
28/30
A kötelező vezetéstámogató rendszerek gombjai
Forrás: Origo
29/30
Forrás: Origo
30/30
Xceed, vagyis meghaladja a Ceedet. Árban biztosan
Forrás: Origo