Nash Light Six Touring veterán teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
1928-tól már modernebb, háromliteres motorral, Standard Six néven árultákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
A ponyvatető kiváló, nem lehet idősebb 3-4 évesnél, két ember egy perc alatt felhúzzaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
Spártai a pult, a kézigázt a Nash a kormányközép helyett az órák alá szerelte. Ablaktörlő csak a szedánokhoz jártForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
A tárcsás sebességmérő mellett balra a világításkapcsoló, jobbra a töltés- és az olajnyomás-mérő, felettük a műszervilágítás, lent a szívató és kézigázForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
A pedálokon egy mai autós is eligazodna, fent az indítómotor taposógombja, a váltókar tövében a pedig lopásgátló váltózárForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
A fakeretre rögzített panelekből álló kasztnit már az előző tulaj rendbe tetteForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Olajszivattyúját a vezérműtengely hajtja, a kormány könnyűForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Levehető a vasblokkos motor hengerfeje, a hat hengert emelkedő áramú Carter porlasztó etetiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
Régimódi: a benzinóra a tartályon ülForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
A kenoshai (Wisconsin állam) márka logója az ajtókárpitokon is ott díszelegForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
Keskeny az utastér, de hosszában pazar a hely, az ülések nem állíthatókForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Puha kanapé három személynek, a csomagok a lábtérben utaztakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
Ebben a kategóriában akkoriban nem volt ritka a féklámpaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
A hűtő egyszerű csősoros, a két visszapillantó és helyzetjelző szériafelszerelés voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
Az összes Sixet ilyen acélfelnikkel adták, érdekes módon csak az 1928-as modellfrissítés után jelentek meg a faküllőkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
Nagyon törődésigényes a futómű, rengeteg a zsírzópontForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Így fest az egyik dörzscsillapító elöl, hátra csak laprugók kerültekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Picik az ajtók, nem könnyítik meg a beszállást. Természetesen van oldalfellépőForrás: Retro Mobil