Peugeot 2008 (2020)

Forrás: Peugeot
1/38
A legerősebb motorral 8,2 másodperc alatt van százonForrás: Peugeot
Forrás: Peugeot
2/38
Formás a hátsó fele, de a kis ablakok miatt alig lehet hátralátniForrás: Peugeot
Forrás: Peugeot
3/38
A kanyarvadászat nem az ő terepe, de SUV mércével jó vezetniForrás: Peugeot
Forrás: Peugeot
4/38
A nagy felnikkel rossz úton ráz, de a sebességgel javul a komfortForrás: Peugeot
Forrás: Peugeot
5/38
Meredeken emelkedik az övvonal, az ablakok kicsik a lemezfelülethez képestForrás: Peugeot
Fotó: Gulyás Péter
6/38
Fotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
7/38
Kistestvéréhez, a 208-ashoz hasonlóan hasonlóan büszkén viseli a kardfogra hasonlító, LED-es nappali fényeket az orránFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
8/38
Fotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
9/38
A minimum 130 lóerős változatok valódi dupla kipufogóvéggel is büszkélkednekFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
10/38
Fotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
11/38
Jól mutatnak a hatalmas oldalsó lemezfelületeket optikailag csökkentő alsó, fekete és ezüst műanyag betétek, amelyek természetesen a kiszélesített sárvédőkön is ott vannakFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
12/38
A típusjelzés maszk fölött is olvasható, ami szokatlanFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
13/38
A 18-as kerekekkel romlik a rugózási komfort, de ezekkel néz ki jól a 2008-asFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
14/38
Minden motorhoz áramvonalas alváz, vezérelt légbeömlő-nyílások, irányított légáramú keréktárcsák tartoznakFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
15/38
Izgalmas formák az ajtókonFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
16/38
A GT csomag része a szitanyomott C-oszlopFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
17/38
A minimum 130 lóerős változatok valódi dupla kipufogóvéggel büszkélkednekFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
18/38
A kis méretű, szögletes, kétküllős kormány ki tudja takarni a műszerfalat, ha nem engedik elég mélyreFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
19/38
A beltérben összesen 30 liternyi tárolórekeszt alakítottak kiFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
20/38
Egyetlen kategóriatársnak sincs ennyire modern és minőségi műszerfalaFotó: Gulyás Péter
Forrás: Peugeot
21/38
Ilyen menő a 3D-s digitális műszerfalForrás: Peugeot
Fotó: Gulyás Péter
22/38
Így néz ki a holografikus 3D műszerfalFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
23/38
A 3D-s digitális műszerfal a második, Allure felszereltségtől járFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
24/38
Elektromos előválasztó kart kap a nyolcfokozatú automata váltóFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
25/38
Kényelmesek a puha tömésű, de jól formázott sportülések a GT-ben. Meglepően alacsonyan vannak, a SUV-os parancsnoki üléspozíció csak teljesen megemelt állásuknál érezhetőFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
26/38
Csúnya hanggal csukódtak az ajtók, de a belső burkolat szépFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
27/38
Hátul közel akkora a hely, mint egy 3008-asban, jól el lehet férniFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
28/38
A kivitelezés és a formatervezés egy prémiumautóban is elmenneFotó: Gulyás Péter
Forrás: Peugeot
29/38
Természetesen van vezeték nélküli telefontöltő is, ami pedig külön tetszett, hogy ennek a lehajtható fedelében egy olyan vízszintes tartót alakítottak ki, amely stabilan tartja a telefont, és ahol tökéletesen látni a kijelzőjétForrás: Peugeot
Forrás: Peugeot
30/38
Cicomás billenőkapcsolók krómdísszelForrás: Peugeot
Fotó: Gulyás Péter
31/38
Zöld varrás díszeleg a GT belsejébenFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
32/38
Az 1,2-es, háromhengeres, turbós benzinmotor nyomatékos, erős, és takarékos, de kissé vibrál és pörgetve a hangja is megjönFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
33/38
A padló feletti rész 405 literes, ennyit kínál az elektromos verzió isFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
34/38
Az alsó rekesszel 434 literesre nő a poggyásztérFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
35/38
A mindössze két kamerával működő 360 fokos kamerarendszer a hiányzó képet a memóriából rajzolja ki, ezért ha időközben valami az útjába kerül, azt már nem mutatja. Nem túl jó cuccFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
36/38
A Peugeot szerint a villanyautó vásárlók nem szeretnek kitűnni a tömegből, ezért örülni fognak, hogy az elektromos 2008 pár apróságon kívül (karosszéria színére fújt „hűtőaszk”, apró feliratok, felnik) ugyanúgy néz ki, mint a benzines és a dízel változatokFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
37/38
A villanymotort is előre építik beFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
38/38
Az elektromos verzió kap egy új menüpontot a műszerfalra, amelyben a töltöttség és az energiaáramlás figyelhetőFotó: Gulyás Péter