Volkswagen Karmann-Ghia veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/17
A „titkárnők Porschéjának” becézték: feleannyiba került, mint a stuttgarti sportkocsiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/17
Egy- és kéttónusú fényezéssel is kínálták, és a motorfedélre rögzíthető csomagtartórácsot is lehetett hozzá kapniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/17
Formájával is gyűjti a lélektani lóerőket a mindössze 2,4 méteres tengelytávú autócskaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/17
Alul és felül is párnázott a pult, az ilyen sportos kormány és az egyszerű kétküllős is szériának számítottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/17
Műbőrözött a műszerfal, a Becker mellett Blaupunkt rádiók is használatosak voltakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/17
Közös tőből nőnek ki a pedálok, könnyű mozgatni őketForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/17
Nem csak a kabriónak, hanem a jóval gyakoribb kupénak is keret nélküliek az oldalablakaiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/17
Több mint 364 000 kupé készült összesen. Elöl 104 literes a csomagtér, egy fektetett bőrönddel kész is a pakolásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/17
Luxuskivitelű a felni, a fehérfalú gumi is extra, a gyári egyszerűbb volt VW feliratú dísztárcsávalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/17
Az egyszerű és könnyen karbantartható boxermotor mindenestől 113 kg-ot nyom, Solex porlasztó etetiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/17
1965-ben tértek át a függőcsapszegekről a gömbcsuklóra, a féktárcsák átmérője 277 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/17
A tanksapka az utastérből nyitható, a tank a csomagtér alatt vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/17
Szűkebb légbeömlői és kisebb, keresztrúd nélküli lökhárítói voltak a korai sorozatoknak. 1970 után téglalap indexeket kapottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/17
A régebbi kiadások rendszámvilágításán nem volt krómcsík, 1969-ben tettek rá tolatólámpákatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/17
Kicsik, de kényelmesek az ülések, 1969-től viselnek különálló fejtámlákat. Előtte egyben voltak az üléstámlákkalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/17
Nehéz hátra bekecmeregni, két, legfeljebb tízéves gyerek fér el. Az alagút nem a kardáné, hanem a központi váztartó csőéForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/17
Létezett mutatósabb műszeregyüttes is, abban az óra ugyanakkora volt, mint a sebességmérő, középen a tankszintjelzővelForrás: Retro Mobil