Kreidler Florett RS veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/17
Gyors és kezes a Florett, a fékjei pedig kiválóakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/17
Csomagtartó alapból járt hozzá, az oldalkeretekre két doboz akaszthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/17
A kapcsolók a bal szektoron kaptak helyet, a markolat MaguraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/17
Féklámpája is van, a szerszámos táska alapfelszerelés és sok apróság elfér benneForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/17
Finoman kidolgozták a részleteket isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/17
Kétrészes borítás védi a láncot, s mivel csak négy csavar fogja, könnyű levenniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/17
A tartályon is megörökítették a modell sebességi világrekordjátForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/17
Nagyobb motort sejtet a bordák méreteForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/17
Öblös, 12,5 literes a tank, és látszik rajta a patina, de nem krómozták újraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/17
Svájcban csak segédmotorként vizsgáztatták, ezért tettek rá „másfél” személyes ülést. Otthon, Németországban kétülésesként forgalmaztákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/17
Ez a magasabb és szélesebb túrakormányos kivitel, egyenesebb és rövidebb sportkormánnyal is meg lehetett rendelniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/17
Alapból csak a bal visszapillantót adták hozzá, de a jobb oldalon is megvan a helyeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/17
VDO gyártmányú a sebességmérő, a krómkarikája vadonatújForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/17
Könnyűfém hengeres a motor, a porlasztó BingForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/17
A B15/20 gyári jelölésű kétütemű 1:25-ös olaj-benzin keverékkel megy, átlagfogyasztása 3,5 l/100 kmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/17
Még gyári a kipufogó krómozásaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/17
Könnyűfémek a kerékagyak is, a dobátmérő elöl-hátul 150 mmForrás: Retro Mobil