Toyota Yaris Hybrid menetpróba galéria

Forrás: Origo
1/25
Jól áll neki a kétszínűség. A maga 3,94 méteres hosszával a szegmens közepes autói közé tartozik, egyre több rivális nyúlik túl 4 méterenForrás: Origo
Forrás: Origo
2/25
Forrás: Origo
Forrás: Origo
3/25
Rövidebb lett, de nőtt a tengelytáv, érezhetően nagyautósabb az új platform és a merevebb kasztni miatt. Az alján lévő fekete-fehér matrica nem lesz rendelhető, ez az előszériáéForrás: Origo
Forrás: Origo
4/25
Minőségre nem nagyon lehet panasz, sok a puha felület és jól is néz ki. Sok helyet foglal a váltókar, elég lett volna a Priusból ismert kis pöcögtető. Szerencsére menü helyett külön gombokat és kijelzőt kapott a klímaForrás: Origo
Forrás: Origo
5/25
Távolabb kerültek egymástól az első ülések, hossz úton is kényelmesekForrás: Origo
Forrás: Origo
6/25
A hátsó ülés alá kerül az új lítium-ion akku, így használható méretű csomagtér marad. Családi használatra viszont inkább a kis Toyota SUV lesz majd ideálisForrás: Origo
Forrás: Origo
7/25
Egy Toyota hibrid motorházának zsanérjai nem szoktak elkopniForrás: Origo
Forrás: Origo
8/25
Más is látja benne a Ford-ot?Forrás: Origo
Forrás: Origo
9/25
Látványos a fara is. Hogy ne unatkozzon, az új Honda Jazz is hibridként érkezik - méghozzá kizárólagForrás: Origo
Forrás: Origo
10/25
Jó szögben áll a kormány és tág határok között állíthatóForrás: Origo
Forrás: Origo
11/25
Informatív a HUD, nem nagyon kell lepillantani a digitális műszerekreForrás: Origo
Forrás: Origo
12/25
Nem önvezető, de bele tud nyúlni a kormányzásbaForrás: Origo
Forrás: Origo
13/25
Sok gomb került a jó fogású kormányraForrás: Origo
Forrás: Origo
14/25
Csúnya a menü és gyászos a felbontás – ezen nincs mit szépíteniForrás: Origo
Forrás: Origo
15/25
Lefékez ugyan, ha nekimennénk valaminek, de azért körültekintőnek kell lenniForrás: Origo
Forrás: Origo
16/25
Új tulajdonság: van benne dögForrás: Origo
Forrás: Origo
17/25
Látványos fényszórók, lendületes LED nappalifény-ívvelForrás: Origo
Forrás: Origo
18/25
Fekete betétben folytatódik a hátsó szélvédő, ez most az új divatForrás: Origo
Forrás: Origo
19/25
Dízel már rég nincs a Yarisból, de villanyautó sem készül belőle. Viszont a hibrid egyre népszerűbb belőleForrás: Origo
Forrás: Origo
20/25
Franciaországban gyártják a negyedik generációt isForrás: Origo
Forrás: Origo
21/25
A kékkel jelölt acélelemek újak, nagy szilárdságuknak köszönhető az osztályelső merevség. Látványos a műszerfal mögötti kereszttartóForrás: Origo
Forrás: Origo
22/25
A párhuzamosan, zebrán közlekedőket is figyeli, ez életet menthet kanyarodásnálForrás: Origo
Forrás: Origo
23/25
Baloldalon az első Yaris-generáció elődje, a Starlet. Méltán merült feledésbe ránézés alapján, de a technikája elképesztően tartós volt. Húsz év alatt ötszörösére nőtt a Toyota kisautók piaci részesedéseForrás: Origo
Forrás: Origo
24/25
Nem verődhet össze a banda: csak a Lexus LS-ben van hasonló légzsák a vezető és utasa köztForrás: Origo
Forrás: Origo
25/25
Forrás: Origo