Kia e-Niro Long Range (64 kWh) teszt galéria

Forrás: Origo
1/24
Először hibridként mutatkozott be 2016-ban, majd jött a plug-in, végül pedig az elektromos változat – hasonló volt a forgatókönyv a Hyundai Ioniq nevű rokonnál is, csak az nem crossoverForrás: Origo
Forrás: Origo
2/24
A felirat ezúttal nem hazudik, norma szerint tényleg képes ennyit megtenni egy töltéssel az e-Niro. Télen persze kisebb a hatótáv, de még ilyenkor is 300-350 km-t mehetünk veleForrás: Origo
Forrás: Origo
3/24
Ez még a 2019-es verzió műszerfala, az idei évre megnövelt, 10,25 colos középső kijelzőt és kicsit más dizájnt kapott. 300 forint a hőszivattyús fűtés felára (Platinum felszereltségnél széria)Forrás: Origo
Forrás: Origo
4/24
Egyszerűen kezelhető, jól átlátható és megfelelően gyors az infotainment. A nagy kijelző nem csak szebb felbontású, a szoftver is más és van benne távmenedzsment, illetve online kapcsolatForrás: Origo
Forrás: Origo
5/24
Teljesen önállóan, gombokkal szabályozható a klíma, ami nem kétzónás, de tud csak a vezetőnek fűteni/hűteni. Alatta vezeték nélküli töltős polc várja a mobilunkatForrás: Origo
Forrás: Origo
6/24
Digitális a műszerfal, de a megjelenítés nem változtatható. Sok információt leolvashatunk róla, HUD viszont felárért sincsForrás: Origo
Forrás: Origo
7/24
Az irányváltó csupán egy tekerőgomb, igényel némi megszokást, de nagyon kényelmes. Jól kézre esnek az ide helyezett kapcsolókForrás: Origo
Forrás: Origo
8/24
A Kona Electrichez hasonlóan kétszintes a középkonzol, de itt sokkal jobban hozzáférhető az alsó tárolóForrás: Origo
Forrás: Origo
9/24
A könyöklő is rejt egy kisebb rekeszt, itt van a harmadik USB az elöl ülőknek. Hátra miért nem jutott?Forrás: Origo
Forrás: Origo
10/24
Az elektromos változaton csak egy, bumeráng alakú menetfény van (a hibrid kettőt kap). Erről és a befalazott hűtőmaszkról lehet megismerni, meg persze a zöld rendszámrólForrás: Origo
Forrás: Origo
11/24
Első ránézésre akár benzinmotornak tűnhet, ám a narancssárga nagyfeszültségű kábelek árulkodnakForrás: Origo
Forrás: Origo
12/24
Nem váltófül, a villamos motorfék ereje szabályozható a küllő mögötti kapcsolókkalForrás: Origo
Forrás: Origo
13/24
Tároló vagy pohártartó? Csak egy mozdulat a két funkció közötti váltás. Még kábelátvezető nyílás is van benneForrás: Origo
Forrás: Origo
14/24
450 literes a csomagtér, de ebbe beleszámolták a padló alatti rekeszeket is. Egyetlen mozdulattal kiszedhető a csomagtérrolóForrás: Origo
Forrás: Origo
15/24
Pótkerék helyett sok rekesz rejtőzik a felnyitható padló alatt. A csomagtér rolójának és a töltőkábeleknek is jut itt helyForrás: Origo
Forrás: Origo
16/24
Koreai származása ellenére európai CCS/Type2 töltőcsatlakozóval érkezik az e-Niro. Akár 100 kW-os villámtöltést is támogatForrás: Origo
Forrás: Origo
17/24
A csúcsmodellben széria a napfénytető, de nem biztos, hogy megéri a kisebb fejtér áránForrás: Origo
Forrás: Origo
18/24
A 2020-as verzió hátsó lámpája és lökhárítója is módosult,csinosak az áramvonalasított felnik. Erre a modellre is jár a piacvezető, 7 évig vagy 150 ezer kilométerig érvényes Kia-garanciaForrás: Origo
Forrás: Origo
19/24
Tisztességesen összerakott beltér, konzervatív formákkal és jó ergonómiával. Kicsit sok a szürke, cserébe a zongoralakk dekoráció visszafogottan van jelenForrás: Origo
Forrás: Origo
20/24
Bőséges a lábtér hátul is, de a fejtér korlátozott és az akkumulátor miatt magas padlónak köszönhetően kissé felhúzott lábakkal kell utazni. Középen is lapos a padló, rövidtávon öten is utazhatunkForrás: Origo
Forrás: Origo
21/24
Szellőzők és gyerekzáras, 230 voltos csatlakozó igen, USB vagy szivargyújtó aljzat viszont nem jutott a hátsó utasoknakForrás: Origo
Forrás: Origo
22/24
A vezetőülés teljesen elektromos és memóriás, viszont az első utasnak is jár fűtés és szellőztetésForrás: Origo
Forrás: Origo
23/24
Kiváló fénye van a full LED-es fényszóróknak, viszont egy kanyarfényszórót még szívesen látnánk melléForrás: Origo
Forrás: Origo
24/24
Igényes, többlengőkaros hátsó futómű van alatta, az óriási akkupakk lelóg a padlóbólForrás: Origo