Jawa 350/360 veteránteszt galéria
1/17
Mindvégig a bordó volt a domináns szín, de a szovjetekhez feketék mentek
Forrás: Retro Mobil
2/17
A vajszínű gyújtáskapcsolót 1970-től cserélték feketére
Forrás: Retro Mobil
3/17
Csak a bal szektoron vannak a kapcsolók, kürté és fényszóróé
Forrás: Retro Mobil
4/17
Látványos az utángyártott török sárvédő, de nem pontosan olyan az íve, mint a gyárinak
Forrás: Retro Mobil
5/17
Egyetlen – Jikov gyártmányú – karburátor eteti a két hengert
Forrás: Retro Mobil
6/17
Átlagfogyasztása 4,0 l/100 km, a keverék 1:20-as
Forrás: Retro Mobil
7/17
A /360-as sorozat volt az utolsó „gömbölyű Jawa”, 1973-tól az utód /634-es már szögletes vonalakkal jött
Forrás: Retro Mobil
8/17
A két henger az ülés alól szív, a gyújtás az újabb kivitelekről való, elektronikus
Forrás: Retro Mobil
9/17
Elegáns, art-deco stílusú a reflektor és a kormány borítása
Forrás: Retro Mobil
10/17
Az átlátszó műanyag lámpaburát 1962-től a 250/559-en kezdték használni, a 360-as is ilyet visel
Forrás: Retro Mobil
11/17
13 centis az első rugóút, a kormány keskeny
Forrás: Retro Mobil
12/17
Fogantyúval könnyebb állványra húzni, a rugóstagok előfeszítése állítható
Forrás: Retro Mobil
13/17
6 voltos akkumulátor utazik a bal tárolóban
Forrás: Retro Mobil
14/17
Bőven jutott króm a kerékagyra is, a lánccal nincs sok gond, mert tok védi
Forrás: Retro Mobil
15/17
A jobb oldali, zárható konténerben elférnek a szerszámok és az elsősegély-doboz
Forrás: Retro Mobil
16/17
Innen indult a kaland, kevesen vágtak volna neki
Forrás: Retro Mobil
17/17
A tank 12,5 literes, a nyerget erősen hátratolták
Forrás: Retro Mobil