Jawa 350/634 és Velorex 562 veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
Csak közepes termetűeknek komfortos az oldalkocsi, az alja (fekete rész) erősített, és a kőfelverődéseknek is ellenállForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
Nem a legpontosabb, de legalább van mechanikus fordulatszámmérő, a kontrollámpák: töltés, távfény, üres és indexForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
A bal armatúrán van a fényszóró, az index és kürt kapcsolójaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
A hatalmas jobb oldali kapcsolóház egyetlen kezelőszerve a motorleállítóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
A zárható szerszámosrekesz az ülés leszerelése után nyitható, és akár le is vehetőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
Kicsit magasabb építésű az átlagosnál a Jawa, a tankja 17 literes. Sokan csak bőrborítású rokkantjárműveiről ismerik a VelorexetForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Gondozásmentes, teljesen tokozott a lánchajtásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Sokkal jobb a korábbi kétkulcsos dobnál a 265 mm átmérőjű tárcsa. Ilyen féket mifelénk csak az MZ ETZ-hez kínáltakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
Az oldalkocsi kereke 16 colos, a motoréi 18-asok, a hátsó fék az oldalkocsi dobjára is hatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
Utassal nagyon hasznos, hogy az oldalkocsi kereke is fékezettForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
Fele ilyen magas „sportszélvédővel” is lehetett kapniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Négy ponton kapaszkodik össze a motor és az oldalkocsi, ebből kettő állíthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
A könnyűfém hengerekkel 8 kilót spóroltak az elődhöz képest, a fogyasztás 5-6 l/100 km (1:40-es keverékből)Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
Állítható a villa feszessége, 90 mm-es a rugóút, a fékdob átmérője 165 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
A 638-as a márka régi dicsőségének utórezgése, ma sem számít igazán népszerű klasszikusnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
Nem igazán kényelmes a hely, de gumiszőnyeg és lábtartó is van az oldalkocsibanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Nyilvánvaló, hogy a csónak legjobb része a kétrészes műbőr ülésForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
A háttámla mögötti zárható tárolóban elfér néhány apróságForrás: Retro Mobil