BMW 330d xDrive Touring

Fotó: Kern Viktor
1/20
A táskás fényszórók az E46-ost idézik, de ez már egy sokkal nagyobb autóFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
2/20
A hatodik generációs 3-as Touring 76 milliméterrel hosszabb, 16 milliméterrel szélesebb és 8 milliméterrel magasabb, mint közvetlen elődjeFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
3/20
A kombi karosszéria felára 648-758 ezer forint a 3-as BMW-nél motorváltozattól függőenFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
4/20
Fotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
5/20
Az M3-as sokkal nagyobb veséket kap majd, pedig ezek sem kicsikFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
6/20
100 kilóval nehezebb a kombi a 330d Touring a 330d szedánnálFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
7/20
Dupla kipufogón távoznak az égéstermékekFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
8/20
Mostanra alapárasak lettek a LED-es fényszórók, amelyek további pénzért lehetnek lézer LED-es távolsági csapásmérők is. Ezek automatikusan takarják ki a szembejövőt vagy kapcsolják fel lakott terület vége táblánál a reflektort, hogy bő fél kilométerre megvilágítsák nekünk az utatFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
9/20
Az M sportcsomaghoz 18-as felnik és megerősített fékek is járnakFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
10/20
Az M sportkormány most is túl vastag karimát kapott, de ettől még élmény tekergetniFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
11/20
A BMW nagyon érzi ennél a 3-asnál, hogy mennyi fizikai gombot érdemes meghagyni. A gyakran használtaknak megmaradt a középkonzolon a helyük, ilyen például az ülésfűtés, vagy a klíma gombjaiFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
12/20
A nyolcfokozatú ZF automata váltó olyan, mintha a gondolatainkban olvasna. Soha nem késlekedett, mindig tudta, milyen fokozatban legyünk, legyen szó csorgásról, vagy sportos használatrólFotó: Kern Viktor
Forrás: Origo
13/20
Az autó kamerái és egyéb érzékelői állandóan figyelik a körülöttünk levő forgalmat, amit meg is jelenít a kijelzőn. Adaptív tempomat használatakor, ha kicsit kilógunk a sávunkból, azt is jelzi, ahogy a személy- és teherautókat is megkülönböztetiForrás: Origo
Fotó: Kern Viktor
14/20
A kormány mögötti kijelzőt nem engedi a BMW annyira átszabni, mint ahogy sok más gyártónál, de talán ez nem véletlen. Így is minden információt meg tudunk jeleníteni. Alapvetően piros, ECO módban kékre vált és a fordulatszámmérő helyén a pillanatnyi fogyasztást nézhetjükFotó: Kern Viktor
Forrás: Origo
15/20
A Head Up Display az üvegre vetít egy minden eddiginél nagyobb képet, amelyet bármilyen fényviszonyok mellett látniForrás: Origo
Forrás: Origo
16/20
Forrás: Origo
Forrás: Origo
17/20
Forrás: Origo
Fotó: Kern Viktor
18/20
Csak 500 literes a csomagtartó, de mindent tud, ami egy kombitől elvárható, sőt, a csúszásmentes sín világújdonságFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
19/20
Háromzónás a klímaFotó: Kern Viktor
Fotó: Kern Viktor
20/20
A szélvédőbe épített kamera a vezetéstámogató rendszereknek létfontosságúFotó: Kern Viktor