Suzuki Vitara Hybrid teszt galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/28
Megjelenése óta hazánk egyik legkedveltebb új autója a VitaraForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/28
Divatosabb az új fényszóró, de még fontosabb, hogy immár alapáron LED-ek világítanak benneForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/28
Ezek a 17 colos könnyűfém felnik a GL+ felszereltséghez járnak. A tesztautón még téli gumik voltakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/28
A Hybrid felirat most már minden új Vitarán ott van, az AllGrip az összkerék-hajtáshoz járForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/28
Állítólag jövőre érkezik a teljesen új Vitara-generáció, méghozzá full hibridkéntForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/28
Gyorsan belakható a vezető környezete, a kezelhetőség egyszerű, könnyen átlátható, beleértve az érintőkijelzőt isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/28
Kikapcsolható a start-stop, de garantáltan nem nyúlunk majd hozzá, olyan jól működikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/28
Középen színes a magyarul nem tudó információs kijelző, amit őskori módon egy kiálló pöcökkel kell kezelniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/28
Az ülésfűtés gombjai elférnének a klímapanelen is. Sajnos csak egyetlen USB és 12 voltos csatlakozó van, hátulra egyik sem jutottForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/28
Az AllGrip üzemmódjait tudjuk itt állítani. Nehezebb terephez fixre zárható az összkerékhajtás, nincs felező – ez mégsem JimnyForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/28
Tavaly kapott ráncfelvarrást, de a jól sikerült formatervhez nem akartak komolyan hozzányúlniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/28
Elég visszafogott a grafitszürke metál, de kérhető sokkal élénkebb színben, akár eltérő tetővel isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/28
Tesztautónk összkerékhajtású volt, ami 2-3 decivel biztosan növeli a fogyasztást – fronthatással jobb a hibrid spórolási potenciáljaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/28
Mindkét első ülés magassága állítható, könnyű megtalálni a vezetési pozíciót, jó az oldaltartásuk isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/28
GL+ szinten már jár előre a könyöklő is, alatta tárolórekeszbe pakolhatunkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/28
Ez itt az utasülés alatti 48 voltos lítium-ion akkumulátor. A vezető alatti dobozban az inverter lakik. Csupán 30 kilogramm a lágyhibrid rendszer extra súlyaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/28
Hátul ketten egész kényelmesen elférnek, de panorámatető esetén jelentősen csökken a fejtérForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/28
375 literes a csomagtér, amely állítható padlóval, síkba dönthető ülésekkel és 12 voltos csatlakozóval is rendelkezik. Pótkerék helyett csak defektjavítót kapunkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/28
Kemény, kopogós műanyag, némi szövet és méretes palacktartó kombinációja az ajtónForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/28
Felül puha, matt felületű a műszerfal, divatosak a légbeömlők, középen viszont csak a GLX-hez jár óra, amúgy vakfedél van a helyénForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/28
2020-tól már csak lágy hibrid hajtással vehetünk Vitarát, se dízel, se másik benzines nincs a palettánForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/28
A Vitarába is belekerült a kamerával és lézerrel dolgozó vezetéssegéd. Ez működteti a vészfékezőt és a sávtartót isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/28
A korábbi, még hibrid nélküli motorhoz képest láthatóan más a motortér, nincs már burkolat a blokk tetejénForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/28
Vastag szürke kábelek jelzik, hogy ez nem egy hagyományos generátor. A hosszbordás szíjon tud rásegíteni a hajtásraForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
25/28
Teljesen hagyományos, a korábbihoz képest közel feleakkora kapacitású a 12 voltos akkumulátor. A start-stop működését a hibrid rendszer intéziForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
26/28
Éppen visszatermel motorfékezés közben a villanymotor, amit jobbra fent egy ikon is jelezForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
27/28
Legközelebbi ellenfele az S-Cross, ami azonos áron tágasabb utas- és csomagteret ad, viszont néhány biztonsági extra hiányzik belőleForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
28/28
Önálló elektromos hajtásra nem alkalmas az ISG, csak besegíteni. Így nem olyan teljes értékű hibrid, mint például egy Toyota Prius, és még távolabb áll a zöld rendszámos, nagy akkuk plug-in modellektőlForrás: Ruschel Zoltán