Mercedes-Benz 230C (1979) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Csak három évig gyártották a 230C-t, 18 675 darab készült belőle összesenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Elegáns és jó megjelenésű modell, de 27 740 márkás alapárával nagyon drága voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
Csak a baloldalon van bajuszkapcsoló, erről vezérelhető az index és az ablaktörlő is, a berakás fémlapra ragasztott diófa furnérForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Extrafelszerelés volt a fordulatszámmérő, a bal kombinált műszer tankszintet, olajnyomást és vízhőfokot mutatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
A fűtést oldalanként lehet állítani, a négysávos Becker Europa Kurier rádió gyári, és 600 márkába kerültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Kellő távolságot hagytak a pedálok között. Bal szélen a legkisebbik a rögzítőfékéForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Csak a kupéknak volt krómozott a szélvédő előtti szellőzőrácsaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
1170 márkát kellett fizetni az elektromos tolótetőértForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
Látványosak a keret nélküli oldalablakok, a hátsók is letekerhetők. A hiányzó B-oszloppal együtt ez különleges hangulatot adForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
A fényszórók szöge pneumatikusan, négy fokozatban állíthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
Elöl a langaléták is kedvükre nyújtózkodhatnak, az ülés magassága is állíthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Alapáron tekerősek az ablakokForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
Széltében két személy lakályosan elfér, de kissé nehézkés bejutni, és a több mint 2,7 méteres tengelytáv ellenére a lábaknak sincs elég helyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Kartámasszal még kényelmesebb az utazás, a kivehető puff alatt kis tároló rejtőzikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
A négyajtós limuzinok csak 1982-től kaptak szögletes fényszórókat, a kupékat a kezdettől ilyenekkel szerelték. Amerikában kerek lámpával és hatalmas lökhárítóval árultákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
Minden irányba (hátrafelé is) jó a kilátás, az ablakfűtés alapáron jártForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Nagyszerűen megszerkesztett, tartós gép a négyhengeres, 2,0 és 2,3 literes változatban is gyártották. Persze 280 CE-ként izgalmasabb a kupéForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Íme, az M115.954 gyári kódú motor OHC-vezérléssel és öt helyen csapágyazott főtengellyel. Stromberg porlasztóval 12 liter az átlagfogyasztása, az injektoros utód takarékosabb voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Felárasak voltak a Fuchs Barock alufelnik, alapból részben színre fújt, lemez dísztárcsa jártForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
A színes pöttyök a rugó hosszát és merevségét jelzikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
Hatalmas, 498 literes tér várja a csomagokat, a kor divatja szerint magas a peremForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
A pótkerék az emelővel és szerszámokkal a csomagtér padlója alattForrás: Retro Mobil