Packard Super Eight 180 veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Ez még nem is a leghosszabb változat, az 1908-as gyári kódú kivitel tengelytávja 25 centivel hosszabb, 3,75 méteresForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Hátrafelé korlátozott a kilátás, változattól függően léteztek osztott és egybe-szélvédősek isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
Az elegáns, fa- és gyapjúborítású ajtók precízen, csendes kattanással csukódnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Óriási a lábtér és nagyon kényelmes az epedás kanapé, az utasteret 261 (!) anyag- és színkombinációban kínáltákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
Ez a bárszekrény helye, éppen restaurálják. Kétoldalt a szabályozható fűtés rácsaiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Mindkét kartámaszon van szivargyújtóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Még a leghátsó, kicsi ablakok is nyithatókForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
Profilból látszik a legjobban, milyen hatalmas a Super Eight. Zárt pótkeréktartókat csak a Packard és Cadillac használtForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
A szélesre tárható ajtókon könnyű bejutni a lakosztályba, a lábtámasz alaptartozékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Érdekes, hogy a bajuszkapcsoló végén világít az index visszajelzője, a hátsó ablakok a pult tetejéről is vezérelhetőkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
A segédműszerek: töltés, benzinszint, vízhőfok és olajnyomásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
A csöves rádió működik, de a más hullámsáv miatt itthon nem fogható vele adó. Alatta a hangszóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
Könnyen kezelhetők a pedálok, akárcsak a kormány és a váltóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
A keskeny és magas hűtőpajzs a márka védjegye voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
Többször is változtak az orrdíszek a Packardnál, a hattyú a negyvenes években szerepeltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
Kilenc főcsapágyas és vasblokkos az óriási motor, a dugattyúk könnyűfémekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Duplatorkú Stromberg porlasztó eteti, a fogyasztás városban 25-27, országúton 22-23 l/100 kmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Alapból fehér oldalfalú gumiabroncsok jártak a 180-hozForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Egy masszív, laprugós, merevtengelyes futómű is lehet kényelmes. Ez az autóipar egyik legjobbja voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Legtöbbször sofőrös limuzinként használták. Egy LeBaron féle, 1941-es Sport Brougham a Keresztapában is szerepeltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
A kor divatja szerinti keskeny és magas csomagtartó 487 literesForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Nem volt tömegmodell: 1941-ben összesen 930 darab Super Eight készültForrás: Retro Mobil