Chevrolet AB National Tourer veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Modellciklusa mindössze egy éve alatt összesen 1 193 212 darab AB-t gyártottak, ebből 26 973 volt TourerForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Ebben a kategóriában nem adtak teljes pótkereket, csak kerékpántot gumival. Hátsó lámpa is csak egy vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
A tágas lábtér csomagtartóként is szolgáltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Csak az első ajtókra jutott zseb, a pici ablaktörlő kézzel működikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
A kormányközépről állítható az előgyújtás és szivatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Balra az áram- és világításkapcsoló, középen a sebességmérő, mellette a töltés- és az olajnyomás-mutatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Szokni kell a pedálrendet, fent balra az indítógomb, a középső vasra támaszkodhat a lábForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
Akkoriban az Egyesült Államokban is több volt a földút, mint a betonForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
Hideg és eső ellen kapható volt hozzá oldalsó, felcsatolható ponyva isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Külön kapcsolható a Lucas parkolólámpa, alapból járt minden kivitelhezForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
Nem volt minden utcasarkon benzinkút, jól jött a tartalék kannaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Utazóládát extraként sem kínáltak hozzá, a szerszámosdoboz a fellépőn utazikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
Az első lökhárítóért külön kellett fizetni, ez a cikornyás volt a legdrágábbForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Rengeteg amerikai és európai márkán mutatta a vízhőfokot a Boyce műszerForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
Vasszerkezet, három főtengelycsapággyal. A függőleges fekete henger a vákuumos üzemanyag-pumpaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
Egyszerű egytorkú, emelkedő áramú Carter karburátorForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Ez a sorozat volt a Chevrolet utolsó négyhengereseForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Két ember öt perc alatt felhúzza a tetőt, a pótkeréktakaró feláras voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
A küllős kerék is feláras volt, alapból acélfelniket adtakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Strapabírók és hétlaposak a rugók, a fékdob átmérője 267 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
Végtelenül egyszerű az első futómű, tele zsírzópontokkalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Hasznosak és jól is mutatnak a díszes, feláras küszöbvédőkForrás: Retro Mobil