Porsche 911 Turbo S Cabriolet

Fotó: Hirling Bálint
1/36
2,8 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t a 911 Turbo S kabrió, 0,1 másodperccel lassabban, mint a kupéFotó: Hirling Bálint
Fotó: Hirling Bálint
2/36
A Turbo S orra felemelhető, ha magas padkára kell felállni, vagy fekvőrendőrön áthajtaniFotó: Hirling Bálint
Fotó: Hirling Bálint
3/36
Együtt a 2700 lóerőFotó: Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
4/36
Elképesztően messze vannak a tapadás határaiForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
5/36
Történelmében először a 911 Turbo S vegyes méretű kerekeket kapott: elöl 20 colos kerekeken 255/35-ös méretű abroncsok feszülnek, míg hátul 21 colos keréktárcsákon találunk 315/30-as méretű gumikatForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Fotó: Gulyás Péter
6/36
A továbbfejlesztett Porsche Traction Management (PTM) összkerékhajtásnak köszönhetően jóval több nyomaték, akár 500 Nm is eljuthat az első kerekekhezFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
7/36
A széria LED mátrix fényszórók sötét betéteket kapnak, az aktív hűtőráccsal ellátott első lökhárító teljesen más a Turbón, mint a CarrerákonFotó: Gulyás Péter
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
8/36
Jellegzetes a mátrix LED fényszóró négypontos nappali fényeForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Fotó: Gulyás Péter
9/36
A nyomtáv elöl 42, hátul pedig 10 mm-rel szélesebb, a sárvédők 45, illetve 20 mm-es szélesítése igazodik hozzájukFotó: Gulyás Péter
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
10/36
A feláras sportkipufogónak négy helyett két öblösebb vége vanForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
11/36
Csukott tetővel csendesebbForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Fotó: Hirling Bálint
12/36
Tessék választani!Fotó: Hirling Bálint
Fotó: Hirling Bálint
13/36
Fotó: Hirling Bálint
Forrás: Porsche
14/36
Az aktív aerodinamikai rendszer nyolcféle beállítást ismer, így minden helyzetre van megoldásaForrás: Porsche
Forrás: Porsche
15/36
A hátsó légterelőkhöz került légszűrők előtt két kiegészítő külső légbeömlő is található, így az új 911 Turbo S immár négy légbeömlőn keresztül szív még több levegőt még kisebb ellenállássalForrás: Porsche
Forrás: Porsche
16/36
Látszik, hogy melyik tengelyen van több súly. A továbbfejlesztett Porsche Traction Management (PTM) összkerékhajtásnak köszönhetően jóval több nyomaték, akár 500 Nm is eljuthat az első kerekekhezForrás: Porsche
Fotó: Gulyás Péter
17/36
A tesztautó az extrákkal több mint 92 millió forintba kerültFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
18/36
Menő, de a sarki gumis bosszankodna a központi anyás felni miattFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
19/36
3D-s hatású a Porsche felirat a 992-es generációnFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
20/36
10 dugattyús féknyerges, 42 centis karbon-kerámia féktárcsa lassít elölFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
21/36
Már nem csak itt, hanem a hátsó szárny mellett is szívja a levegőt a boxermotorFotó: Gulyás Péter
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
22/36
12 másodperc alatt nyílik és csukódik a tető, akár 50 km/h-s sebességigForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Fotó: Gulyás Péter
23/36
Alul kampóval kapaszkodik a karosszériához az ajtó, hogy ezzel is növelje a merevségetFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
24/36
Elvileg négyszemélyes, de hátra csak gyereket ültessünk. Igaz, a Ferrarikban, McLarenekben erre sincs lehetőségFotó: Gulyás Péter
Fotó: Gulyás Péter
25/36
Ezt a részt úgyis csomagtartónak fogják használniFotó: Gulyás Péter
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
26/36
Két Burmeister mélynyomó takarja el a 650 lóerős boxermotortForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
27/36
A klasszikus öt kerek műszer megmaradt, de már csak a középső fordulatszámmérő analógForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
28/36
Az aktív aerodinamikai csomag egyik új része az első hűtőrácsForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
29/36
Egyszerre retró és modern a vízszintes tagolású műszerfalForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
30/36
A középkonzol érintőképernyője immár 10,9 colos, és könnyebben kezelhető, mint eddig. Individual menetprogramnál a különböző paramétereket személyre lehet szabniForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
31/36
Németes vonalak, precíz összeszerelés, kiváló anyagokForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
32/36
Itt lehet a tetőt nyitniForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
33/36
128 literes a csomagtartóForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
34/36
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
35/36
Ilyen apró lett a nyolcfokozatú PDK váltó előválasztó karja a 992-es 911 generációnálForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
Forrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint
36/36
A 18-irányban elektromosan állítható sportülések varrása az első 911 Turbo (930) előtt tisztelegForrás: Hirling Bálint/Hirling Bálint