Jawa 350/360 PAV 40 (1970) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Megkapta az létező összes kiegészítő idomot („full extrás”), így látványos, és véd az időjárás viszontagságaitól. Ám komolyan csorbulnak a menetteljesítményekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Ami nálunk a Motorkuli, a csehszlovák kínálatban a PAV 40 volt. 12 colos keréken gurul, üresen hajlamos a pattogásraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
Habgumi tömésű a nyereg, inkább csak két vékonyabb dongájú utasnak kényelmesForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Teljesen levehető az ülés, így lehet hozzáférni a légszűrőhözForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
Meglepően hatásos a szélvédelemForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
A bal szektoron van a fényváltó és a duda gombja isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Balról jobbra mutat a sebességmérő, a bal lámpácska a töltést, a jobb az ürest jelziForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
Márkaidegenek az indexek, a keletnémet MZA-Fahrzeug Elektrik gyártotta őket Simsonokhoz és MZ-khezForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
1970-ig a lekrómozott tankot festették körbe, később a fényezett tankra csavarozták fel a krómozott oldallemezeket. Ez már az utóbbiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Szemből látszik a legjobban, milyen rövid a kormányForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
Mutatós és praktikus stíluselem az autókéhoz hasonló „hűtőrács”Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Pillanatok alatt leszerelhetők a burkolatok, a hűtés hatásfokát jelentősen rontjákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
A kéthengeres formai mestermunka, és megfelelő gondozással tartós isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Burkolat takarja a Jikov karburátort is, a fogyasztás 4,0 l/100 km körüli, a keverék 1:25-ösForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
Hosszú, 13 cm-es az első villa rugóútja, a fékdobok átmérője elöl-hátul 160 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
Az utánfutó üresen csak 20 kilót nyomForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Egész sok minden elfér túrázáshoz a 103 literes raktérbenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Nemcsak guruló láda a PAV, saját gerince és rugózása van lengéscsillapítássalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Csavarkulccsal szedhető le az utánfutó, külön az áramkábelt is ki kell kötniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Tokozott a lánc, a jobb oldali tároló a szerszámoké, a túloldaliban utazik az akkuForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
Ez a szebbik, art déco stílusú nagy sárvédő, 1970 után egyszerűbb kisebbet kaptak a JawákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Bordóból és feketéből gyártottak a legtöbbet, a vajszínű ritka volt, de kékből készült a legkevesebbForrás: Retro Mobil