Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Premium teszt (2021) galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/23
8,99 millió forintért már egész vállalható (Travel) felszereltséggel elvihető az alapmotoros Tucson, ez értelmes spórolás lehet a tesztelt Premiumhoz képest. Amúgy a lágy hibrid rendszer felára is félmillió körül mozogForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/23
Hátulnézetből is sokkal cizelláltabb elődeinél. Számos változata rendelhető összkerékhajtással, a csúcsmodellekhez pedig alapáron járForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/23
Sötétben látványos igazán a LED-es hátsó lámpák rajzolataForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/23
Újabb szép részlet a C-oszlop ívét követő, selyemfényű krómbetét. Keresztben korlátozott a kilátás, de a tolatókamera és a radarok segítenekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/23
A tesztautó dekoratív 18 colos felniket kapott, de akár 19-es is kerülhet az új SUV aláForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/23
Egyik fő dizájneleme a hűtőrácsba rejtett nappali menetfény, ami látványos és egyedi megoldás. A fényszóró egy szinttel lejjebbről világítForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/23
Belül sem átlagos látvány, a klasszikus műszerfal-elrendezés helyett letisztult, lapos és szimmetrikus felületek és formák dominálnakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/23
Tiszta, éles képet ad a digitális műszeregység, amely még árnyékolót sem kapott, de napsütésben is jól olvasható maradForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/23
A dekorsávban rejtett légbefúvó nyílások vannak a huzatmentes szellőztetés érdekében. Minimális feláért kérhető a műszerfalon és az ajtókon végighúzódó szövetbetétForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/23
Nem kiálló tablet, hanem szépen integrálták a tűéles érintőkijelzőt. Vadonatúj szoftver fut rajta, gyorsan és minden ma szükséges funkcióvalForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/23
Kissé hosszú úton jár, de kiválóan kapcsolható a hatos kézi váltó. Hat- vagy hétfokozatú automata is kérhető, akár nyomógombos, előválasztváltókar nélküli megoldással isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/23
Határozott élek, szögletes kerékívek, bátran formázott lemezfelületek, a Tucson oldalról nézve sem tucatautóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/23
Hova lett az ablaktörlő? Ott van felül, a hátsó légterelő mögé bújva. Az üveg közepére tett márkajelzés is egy érdekes újításForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/23
Még a lökhárítót is 3D-s mintázattal bolondították meg. Nincs álkipufogó nyílás, a hibridnél is meghagyták a dupla krómvégetForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/23
Különleges, izgalmas formát rajzoltak az új Tucsonnak, futurisztikus és modern a megjelenéseForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/23
Szinte elvész a hatalmas motortérben az 1,6 literes, turbós benzinmotor. Alapmotorhoz képest meglepően dinamikusan mozgatja a nagy testet. Választható lágy-, full és plug-in hibrid kivitel is, de a dízel sem hiányzik a kínálatbólForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/23
Meglepően puha tömésük ellenére kényelmesek az ülések. Felárért szellőztetés, elektromos mozgatás memóriával és bőrkárpit is kérhetőForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/23
Óriási a láb- és fejtér hátul is, az üléstámla dőlésszöge tág határok között állítható, rövidebb távra egy ötödik utas is befér középreForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/23
Felárért háromzónás klímát is kérhetünk, a hátsó légbefúvó pedig mindenképp jár, és az USB töltőkről sem feledkeztek megForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/23
Motortól függően 548 és 620 liter közötti a csomagtér mérete. Az ülések síkba dönthetők, sílécnyílás helyett a középső támla külön is lecsukhatForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/23
A két szinten is rögzíthető padló alatt még rengeteg tárolóhely van, a rolónak pedig külön fix helyet alakítottak kiForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/23
Uralja az orr nézetét az óriási hűtőrács (a nappali fény 5-5 csíkjával), európai piacra a gyártás helyszíne CsehországForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/23
Tavaly mutatkozott be a Tucson negyedik generációja (igaz, a másodikat ix35-nek hívták), a hossza már eléri a 4,5 métertForrás: Ruschel Zoltán