Ioniq 5 (2021)

Forrás: Hyundai
1/16
5 perc alatt 100 km-re elegendő áramot lehet vételezni, de ehhez ritka és drága, 350 kW-os Ionity töltő kellForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
2/16
A 20 colos felnik a legnagyobbak, amelyeket a Hyundai valaha elektromos járműre szereltForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
3/16
Karakteres a megjelenés a pixeles fényszóróknak köszönhetőenForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
4/16
Megtörik a fény az ajtókra rajzolt Zorro-jelenForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
5/16
A karosszéria síkjába simuló, onnan automatikusan kiemelkedő kilincsek nem csak letisztult felületet, de jobb légellenállást is eredményeznekForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
6/16
Kipufogót itt ne keressenekForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
7/16
Kompaktnak tűnik, de valójában olyan nagy, hogy a középkategóriába tartozik a 4,63 méteres hosszávalForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
8/16
Az új E-GMP padlólemez 400V és 800V töltési rendszereket is képes kezelni. A platform alapértelmezésben a 800 voltos töltést is támogatjaForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
9/16
Letisztult műszerfal, az első ülések között könnyű az átjárásForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
10/16
A széles, konfigurálható, kettős vezetői környezet egy 12 colos infotainment érintőképernyőből, valamint egy árnyékoló nélküli, 12 colos digitális műszeregységből állForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
11/16
Lábtámaszos ággyá alakíthatók az első ülésekForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
12/16
Menet közben ezt még tilos csinálni, mert csak 2-es szintű önvezetésre képes a kocsiForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
13/16
A keskeny háttámla is a hátsó lábteret növeliForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
14/16
Ötletes, hogy a műszerfal bal széle szabadon használhatóForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
15/16
Teljesen sík a padló, alatta van az akkumulátorForrás: Hyundai
Forrás: Hyundai
16/16
Munkaállomásnak sem utolsó a hátsó sor: hely és áram is vanForrás: Hyundai