Citroën Méhari (1974) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Nem fényezték, hanem a festéket a műanyaghoz keverték - a mienk a Tibesti-zöldForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Két ember gyorsan lekapja a sátrat és annak vázát, a B-oszlopokat két-két csavar rögzítiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
A vezető nem zavarodik össze a sok műszertől, a kormány az újabb, szebbik fajtaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
A piros skálázás km/h-ban mutat, alatta a tankszintjelző, az ablakmosó kézi spricnije is a műszerek mellé kerültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
A pedálok finoman és puhán járnak, de teherautós az elrendezésükForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Meglepő, hogy még fűtése is van, ezzel a két karral szabályozhatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Polc és kihúzható tálca várja az apró holmikatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
A Dyane fényszóróit viseli, az amerikai kivitelekre az ottani szabályok miatt nagyobb körlámpákat tettekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
A korai kiadásokon oldalt volt az index, léteztek csak hátsó indexesek és olyanok is, amelyeken mindkét helyre szereltekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Kis szögben, „teherautósan” áll a kormány, kanyarokban jól jön a középső kapaszkodóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
Pihekönnyű az üreges ajtó, a bordák merevítésként szolgálnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Hátra bemászni felér egy tornamutatvánnyal. Ha sikerül, ketten is elférnekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
Ez az alap-rakfelület, de lehet bővíteniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
A hátsó pad kiemelésével duplájára nőhet a raktérForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
A korai kiadásoknak nem volt ajtajuk. Kínáltak hozzá ENAC keménytetőt is, plexiablakos oldalpanelekkelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
Solex porlasztó eteti, az átlagfogyasztása kb. 7 l/100 kmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Könnyűfém hengerfejes bokszer, két főcsapággyal és fogaskerék-hajtású vezérműtengellyelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Elöl a dobfékek a blokk mellett vannak, a henger mechanikus rezgéscsillapítóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Ugyanolyan pofonegyszerű 15 colos felnin fut, mint a Kacsa és rokonságaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Mind a négy sarkán masszív, ívelt lengőkarokon ring, fékberendezése Lockheed-rendszerűForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
Elöl-hátul fekvő rugóstagokon ringForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Sikerült egy testbe összehozni egy strandkocsit, a kisteherautót és a terepjárótForrás: Retro Mobil