BMW 635 CSi (E24) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Paul Bracq formázta a kétajtós karosszériát, a Hofmeister-féle kecses elődmodell, a 3.0 CS (E9) alapjainForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Minden irányba nagyszerű a kilátás, az előd E9-hez képest 7%-al nőttek az üvegfelületekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
Egyszerű műanyag, de minőségi a műszerfal, és még fedélzeti számítógép is vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Csak hét lámpa működik az ellenőrző modulon, de további négynek van még helyeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
Letisztult, jól leolvasható műszereket nézegethet a vezető, a fordulatszámmérő alatt a pillanatnyi fogyasztás mutatójaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
A felső szintet a szellőzés és a klíma foglalja el, a (nem korhű) rádió mellett lakik a fedélzeti számítógépForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Jól megmarkolható a váltókar, két oldalán laknak az ablakemelők kapcsolóiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
Ez a finomabb vonalú, európai stílusú lökhárító. Elég nagy előzési presztízse volt a dupla körlámpás, cápaorrú nagycápánakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
Kettős kipufogóját a mély pótkerék-gödör tolja ki jobbra a középvonalból, jellegzetes a csomagtérfedél légterelőjeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Dísztelen bőr-plüss az ajtókárpit, elektromos mozgatású és keret nélküli az ablaküvegForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
Hosszúak az ajtók, az első támlák pedig nagyon előre dönthetők; könnyű hátra beülniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Két felnőtt komfortosan utazhat a kényelmes fotelekbenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
A hátsó ablakok is elektromos mozgatásúak, és ennyire nyithatókForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Elég a hely a csomagoknak, az üreg elég mély, de a nyílás keskenyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
Csupa üvegfelület a karosszéria, a B-oszopok kifejezetten vékonyakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
A vasblokkos, alu-hengerfejes motor 30°-ban dől, hogy elférjen az alacsony fedél alattForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Bosch Motronic eteti a hat hengert, az átlagfogyasztás 13,0 l/100 kmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
BMW-specialitás a „vitrinben” ülő biztosítéksorForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
1982-es átalakításkor a hűtöttekről visszatértek a tömör féktárcsákra. Átmérőjük hátul 272 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Nagyon látványosak a „pókhálós” BBS felnik, különösen 17 colos méretbenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
Elöl MacPherson futómű dolgozik, kettős kitámasztása BMW-szabadalomForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
A 635 CSi-t két sorozatban, 1978 és 1989 között gyártották. Összesen 51 070 darab készült belőleForrás: Retro Mobil