Citroen C4 1.2 EAT8 Shine Plus teszt (2021) galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/27
Szigorú, de tagadhatatlanul franciás és egyedi az orra. Kettéosztott lámpa, V-alakú menetfény és ferdén bordázott hűtőrácsok mutatják, hogy a formatervezők szabad kezet kaptakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/27
A fara sem csupán a szépen ívelt kupés tető miatt érdekes. Elsőre kissé kuszának tűnhet az összkép, de a Citroen sosem a konzervativizmusáról volt híresForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/27
A fényes fekete elemek jól harmonizálnak ezzel a fényezéssel. Airbump már nincs, az egyhangú műanyagot díszbetéttel dobhatjuk fel, amit többféle színben is kérhetünk. Elöl a ködlámpa körül is van ilyenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/27
A V-motívum hátul is megjelenik a menetfényben, a lámpákon kívül minden más is a dizájnt szolgáljaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/27
A külsőhöz képest visszafogottabb látványt nyújt a műszerfal, inkább elegáns, mint túldizájnolt - és jól is van ez ígyForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/27
Kicsi és elég fantáziátlan a digitális műszerfal, igaz, ott a HUD, amin szinte minden infót láthatunk. Jópofák a szélső hangulatfény csíkokForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/27
Piros pont jár a fizikai klímapanelért és ülésfűtés kapcsolókért, reméljük, ezt a jövőbeli modelleknél is megtartjákForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/27
10 colos, elég jó minőségű kijelzőt kapunk már alapáron is. A működése gyorsabb lett, a gyári navigáció hanyagolható, mivel van okostelefon-tükrözésForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/27
Viszlát váltókar, helló fémbütyök! Szokni kell, de megszerethető a minimális helyet foglaló szerkezet. Manuális módnál csak a kormányon lévő fülekkel kapcsolgathatunkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/27
130 lóerővel és automataváltóval 10,2 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 200 km/hForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/27
Teljesen más úton indultak el a tervezők, mint az egyik elődnek tekinthető C4 CactusnálForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/27
Egyértelműen SUV és egyértelműen kupé az új C4-es. Mindezt kompakt méretekkel és megfizethető áron nyújtjaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/27
Kérhetjük eltérő színű tetővel is, de az A-oszlop mindenképp kap egy mattfekete fóliát, hogy harmonizáljon a többivelForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/27
Látványosak a 18 colos kerekek, a képen látható változat a csúcsfelszereltséghez jár. Meglepő, hogy csak négy kerékcsavar tartja a felnitForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/27
Az ajtókra is jutott meglepően sok kárpitozás, még hátulra is. Felül puhább, alul már kemény műanyagok vannak az utastérbenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/27
Sokat dob a beltéren a feláras piros-fekete bőrkárpitozás, és az érdekes varrásminta is. Kényelmesek az ülések, elektromos állítás és masszázs is kérhető, a minimális oldaltartás viszont felárért sem növelhető megForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/27
A kesztyűtartó felett kihúzható fiók, még feljebb egy tablettartó adapter is van. Az utaslégzsákot úgy tervezték, hogy felszerelt tablet esetén is védForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/27
Egészen tágas a hely hátul is, még fejtérből is akad a szélső helyeken, viszont az ülőlap elég közel van a padlóhozForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/27
Hátra is kerültek légbefúvók és USB-csatlakozókForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/27
A kép kissé csalóka, tényleg elég kis üvegfelületen látunk hátra, de az osztott kialakítás csak kismértékben zavaró. Azért nem árt, ha van radar és kamera is parkolásnálForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/27
Alsó-középkategóriás modell, de az eredetileg kisautóknak szánt CMP padlólemezre épül – így lehetett belőle egyszerűen elektromos változatot is készíteniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/27
Igényesen oldották meg a kipufogók kivezetését, a dupla végződés kissé túlzás, a C4 véletlenül sem sportosForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/27
Még a tükör sem kerülte el a mérnökök figyelmét. Szép formáját még inkább kiemeli az érdekesen elhelyezett irányjelző LED csíkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/27
Szinte minden részletet alaposan kidolgoztak az autón, ám a cápauszony antenna kimaradt. Nagy kár, mert ez a megoldás elég csúnyaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
25/27
Évek óta számtalan típusban szolgál az 1,2-es Puretech benzines. 130 lóereje teljesen elegendő, viszont az automataváltó hangolása nem az igazi. 100 és 155 lóerős változatban is elérhetőForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
26/27
380 literjével átlagos, de jól használható a csomagtartó. A padló áthelyezhető, az osztott ülések közel síkba ledönthetőkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
27/27
A hátsó szélvédőt kettéosztja a légterelő, mosó és törlő nincs rajta, de mindkét üvegrész fűthetőForrás: Ruschel Zoltán