Toyota RAV4 Plug-in (2021)

Forrás: Vékey Zoltán
1/34
Csak apróságokban különbözik kívül a PHEV az öntöltő hibridtől, a zöld rendszámról a legkönnyebb megismerniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
2/34
A fehér szín és a fekete tető jól passzol egymáshozForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
3/34
Ez az éles formavilág úgy tűnik, hogy tetszik az autóvásárlóknak, a RAV4 a legnagyobb darabszámban eladott SUV a világonForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
4/34
A Suzuki Across barátságosabb orr-részt kapott, de van, akinek ez tetszik jobbanForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
5/34
Szögletesek a kerékjáratok, amitől a terepjárósabb a megjelenésForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
6/34
Dupla kipufogó és elektromos mozgatású csomagtérfedékForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
7/34
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
8/34
Sötétebb maszkolást kap a LED fényszóró, mint a többi RAV4-enForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
9/34
A hagyományos izzókkal operáló indexlámpákat már illett volna LED-esre cserélniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
10/34
Kis felirat mutatjaForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
11/34
Fekete betéteket kap a lökhárítóiba a PHEV verzióForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
12/34
Csak a PHEV kaphat 19 colos felnit, a sima RAV4 megáll 18 colnálForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
13/34
Nem minden konnektoros autó töltője működik ennyire egyszerűen és jólForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
14/34
4,6 méter hosszú, a tengelytávja 2,69 méter. Hétüléses kivitel nincsForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
15/34
Büszkén hirdetiForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
16/34
A 2,5 literes, szívó benzinmotor 7 lóerővel erősebb, mint a normál hibridé, 185 lóerősForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
17/34
Vannak igényesebb utasterek, de nincs oka a RAV4-nek a szégyenkezésre. Az anyagok átlagosak, a klímakonzol kifejezetten jó tapintású a nagy, gumi tekerőkkelForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
18/34
Pontos a kormányzás, Sport üzemmódban csökken a rásegítésForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
19/34
Rengeteg itt a gomb, de gyorsan kiigazodtamForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
20/34
Semmivel sem nyújt többet, mint a régi analóg műszer a kis színes kijelzővel középen, cserébe, ha rásüt a nap, elég rosszul látszikForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
21/34
Minden induláskor az elektromos EV üzemmód aktiválódik alapbólForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
22/34
A klímát nem a menüben kell állítaniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
23/34
Jól megtömött, hűtött-fűtött vezetőülés, mintha kifejezetten az én méreteimre tervezték volnaForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
24/34
Van hely hátul is, én ezt a fekete bőrt kihagynám, a szövet szerintem gusztusosabbForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
25/34
Nem a legjobbak az anyagok, de az összeszerelés gondosForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
26/34
Van Head-up display is, nekem a képe enyhén homályosnak tűntForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
27/34
A digitális visszapillantó megszokást igényel, de én meg tudtam vele barátkozniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
28/34
Lehet persze hagyományos tükörként is használniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
29/34
Horrorfilmekben szoktak ilyen vibráló, szemcsés monitorokon borzalmak történni. Itt ilyesmi nem történt, de ez nagyon nem való egy ilyen szintű, 20 milliós kocsibaForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
30/34
A fizikia gombok nem túl szépek, és a felbontás sem az igaziForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
31/34
A menürendszer egy részlete, ilyet nem engedhetne meg magának a világ legnagyobb autógyártójaForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
32/34
Bal alul vannak az extrafunkciók gyorsgombjai, köztük a szélvédőfűtésé és a kormányfűtéséForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
33/34
Töltők alul, csúcsfelszereltséghez járó JBL mélynyomó baloldaltForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
34/34
520 literes a csomagtartó, 60 literrel kisebb, mint az öntöltő hibridéForrás: Vékey Zoltán