Simson AWO 425S és Stoye Elastik veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Az 1955/56-os modellévben 6 999 darab készült belőle összesen. Oldalkocsival 110-ről 90 km/h-ra csökken a végsebesség.Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Autót helyettesítő családi kincsnek számított a hidegháború legsötétebb éveiben, ma kedvelt veteránForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
170 mm-es átmérőjű a 6 voltos fényszóróForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Klasszikus felállás: sebességmérő, gyújtás- és világításkapcsoló, üres- és töltésjelző lámpaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
Index csak a bal szektorra jutott, a másik az oldalkocsi sárvédőjén vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Könnyen járnak a karok, az irányjelzőket innen kapcsolhatjukForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Ez az exportváltozat, látványos krómozott tankkalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
Nemcsak kényelmes, de a vibrációk nagyját is elnyeli a formatervezett dupla nyeregForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
Kitűnően összehangolt fogat: szépen fut egyenesen, nem húz semerreForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Négy helyen kapaszkodik össze a motor és az oldalkocsi, a dőlésszög és kerékösszetartás is finoman beállíthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
Keskeny és meglehetősen szűk a lábtérForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Kényelmes az ülés, oldalzseb is van. Szélvédőt is lehetett hozzá rendelniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
Kicsi, de hasznos a raktér, sok apróság elfér benne. A bőröndöket a fedelén két sínre lehet kötözniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Art deco stílusú a sárvédő, a külpiacos modelleken a felni és a kerékagy is krómozott voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
A kocsi lengőkaron és vízszintes csavarrugón ringForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
A Stoye Elastik név a rugózó változatot jelöli, a csónak - a bordás alumínium orrdíszt kivéve - vasból készültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Állíthatók a hátsó rugóstagok, a lengéscsillapítók kétkamrásakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Az alu-hengerfejben ferdén függesztett szelepek dolgoznak, az utolsó, 1961-es kiadást már 15,5 lóerősre izmosítottákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Újdonság volt a Touren változathoz képest a 25°-ban döntött, körtolattyús BVF karburátor, nagyobb főfúvókávalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Tele dobok lassítják a Sport változatot, a teleszkóp rugóútja hosszú, 150 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
A szárnyas-villámos jelvény a KGST egyik legmenőbb motorját jelölteForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Nagyon látványos a vörös-ezüst ruha; a leggyakoribb szín a fekete volt, de készültek kékek isForrás: Retro Mobil