Alfa Romeo Alfasud 1.3 (1979)

Forrás: Retro Mobil
1/20
1971-ben a Torinói Autószalonon többen voltak rá kíváncsiak, mint a Lamborghini Countach-raForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/20
A Sudok gyártása 1984-ben állt le, a Sprintek 1989-ig készültekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/20
Nagyok az üvegek, nagyszerű a kilátás, az orr alacsonyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/20
A Sud teljes értékű család autó volt 4 m-es hosszal. Kevés a szép megmaradt példány, de az áruk folyamatosan emelkedikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/20
A kicsi lámpák helyére 1980-tól érkeztek nagy téglalapok és az ablakfűtés is alapfelszereléssé váltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/20
Ez a második kiadás (Tipo 901F). A lökhárítón megjelent a széles plasztik csík és eltűntek az ütközőbabákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/20
Meglepően csendesen és pontosan csukódnak az ajtókForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/20
Hasznos a műszerfal alatti polcForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/20
Szemrevalók a Veglia műszerek, a benzinszinten kívül mindent lámpák jeleznek, vízhőmérő sincsForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/20
Középen a fűtésszabályzó, a hamutartó és a szivargyújtó. A rádió drága extrafelszerelés voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/20
A kerékjáratok sokat elvesznek a csomagtérbőlForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/20
Szíjhajtásúak a vezérműtengelyek, a karburátor kéttorkú SolexForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/20
A boxermotor alapjáraton is simán forog. Mélyre szerelték, ami a súlypontnak és így a kanyartulajdonságoknak is jót teszForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/20
Puhán mozognak az egymáshoz közel ülő pedálok, a gáz és fék a sarok felemelése nélkül taposhatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/20
A pótkerék az alagsorban, a saját fészkében utazikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/20
Nem nagyvonalú a lábtér, de két átlagos magasságú felnőtt viszonylag kényelmesen utazhat hátulForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/20
Egyszerű lemezfelniken fut, csak később jöttek a különféle alukerekekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/20
Elöl a féktárcsákat belülre, a váltó mellé szerelték, hogy csökkenjen a rugózatlan tömegForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/20
Egyszerű merev hidas hátsó futóműForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/20
Elöl független felfüggesztések dolgoznak, a féktárcsák átmérője 258 mmForrás: Retro Mobil