BMW iX3 teszt galéria (2021)

Forrás: Ruschel Zoltán
1/23
Kizárólag Kínában gyártják az iX3-at, első BMW modellként az európai piacra is onnan érkezik (Brilliance Automotive), de semmilyen minőségi különbséget sem tapasztaltunk a márka többi modelljéhez képestForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/23
Nem éppen egy apró jármű az iX3, de még nem is az a tankszerű monstrum, mint a nagyobb modellek. Gyári kódneve szerint ez a G08, és első számú riválisa a Mercedes EQCForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/23
Hatalmasak, de még éppen arányosak a befalazott vesék az orrán. Trükkös megoldás, mert képes itt is levegőt beengedni az autóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/23
Kipufogó helyett diffúzort utánzó betétek vannak a lökhárítóban. Ez talán egy kevésbé jól sikerült része az iX3-nakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/23
Klasszikus formájú, mégis modern, ízléses és abszolút minőségi a műszerfal. Sok a gomb, egyik sem érintős és ez nagyon jó is ígyForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/23
Ez az infotainment egyértelműen a ma piacon lévő egyik legjobb rendszer. Rengeteg funkciót kombináltak gyors és könnyen tanulható kezelhetőséggel, no és a sebessége is kifogástalanForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/23
Kiemelkedő a 360 fokos kamera és radar rendszer minősége és működése. Ha kell, teljesen automatán is be tud parkolni, lenyűgöző precizitássalForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/23
Automataváltó karjának néz ki a menetirány kapcsoló, B fokozatban egypedálos módon vezethetünk. Az iDrive menet közben a forgótárcsával remekül kezelhetőForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/23
Kissé meglepő volt a tesztautóban a kivehető hamutartó és a valódi szivargyújtó betét. A vezeték nélküli telefontöltő a pohártartókkal együtt elfedhető egy rolóvalForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/23
Testreszabhatóság terén nem, de minőségben jeleskedik a digitális műszerfal. Sok információt leolvashatunk róla, és kiegészítésnek még ott van a szélvédőre vetítő HUD isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/23
Egyedi felniket is kap az elektromos változat, ahogy a türkiz dekorelemek is csak ezen találhatók meg. Oldalról is jellegzetesen BMW-s, letisztult lemezfelületekkelForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/23
Nem légkivezető nyílás, csak dekoráció az "i\" betűvel jelölt ezüst betét, viszont ez is egyedi ismertetőjegyForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/23
Nem mátrix rendszerű, mégis adaptív és kimaszkolós a LED-es fényszóró. Szuper fényerejével, statikus és aktív kanyarfényével sötétben is élmény a vezetésForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/23
Minden kilincs megvilágított, érintős nyitás-zárás funkcióval ellátott. Ha iPhone vagy Apple Watch van nálunk, akkor azok digitális kulcsként is használhatókForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/23
Nem spóroltak az igényes anyagokkal, az ajtókra is bőven jutott bőr és fém dekorelem. A képen nem látszik ugyan, de este látványos a hangulatvilágításForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/23
Nehéz belekötni az első ülésekbe, elektromos állítás (a vezetőnek memóriás), szabályozható comb- és oldaltámasz szolgálja a kényelmünket. Csak fűtés van bennük, szellőztetés és masszázs nincsForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/23
Óriási az egyébként szériában járó panoráma üvegtető, aminek első fele nyitható. A fejtér miatt sem kell aggódni, marad hely bőven alattaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/23
Rengeteg hely van a hátsó ülésen is, állítható a háttámla dőlése, saját klímazónát is kapunk, viszont a nagy ajtó ellenére a nyílás alsó része elég szűkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/23
510 literes a csomagtér, ami 40 literrel kisebb a normál X3-nál. Van tároló a padló alatt, igényes a kárpitozás, az ülések 40/20/40 arányban dönthetők, a padló ilyenkor is sík maradForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/23
A fedél a régi tanksapka helyén van, de mögötte a szabványos Type2/CCS csatlakozót találjuk. Villámtöltőn akár 150 kW-tal tölthetünk, amire szükség is van a méretes, 74 kWh-s akkumulátor miattForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/23
Meglepetés a gépházban: a belsőégésű motor helyén hatalmas üreg tátong, hiszen a kompakt villanymotor hátul, a padló alatt lakik. Itt simán lehetne egy első csomagtartó a töltőkábeleknek, de a tervezők kihagyták ezt a ziccertForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/23
Nagyon csendes, épp emiatt (gyalogosvédelmi okból) ennek is ki kell adnia lassú haladáskor mesterséges hangot. Az üzemmódtól függő szólamokat Hans Zimmer komponáltaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/23
Épp olyan kiállása van, mint a benzines, dízel vagy hibrid X3-nak. Nem véletlen, hiszen csak a részletek árulják el, hogy az elektromos változattal van dolgunkForrás: Ruschel Zoltán