Akár 700 kilométer egy feltöltéssel - Audi A6 E-tron Concept galéria

Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
1/20
Az A6 E-tron az első bemutatott tanulmányautó, ami az Audi és a Porsche közösen fejlesztett prémium elektromos platformjára, a PPE-re épül. A sorozatgyártásban azonban meg fogja előzni a még nem látott Q6 E-tron SUV, az új Porsche Macan testvérmodelljeForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
2/20
Az A6 E-Tron egyelőre nem fogja kiszorítani a belső égésű motorral szerelt A6 modellt, amelyből egy új generáció még biztosan lesz 2024 körülForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
3/20
A fényszórók mellet három nagyfelbontású LED projektort is beépítettek az A6 E-tron orrába, hogy ábrákat vetíthessen az autó az útra. Ezekkel köszönteni és figyelmeztetni lehet a többi sofőrtForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
4/20
Az A6 E-tron tanulmány 4961 mm hosszú, 1960 mm széles és 1440 mm magas, nagyjából akkora, mint egy mai A7 Sportback. Először a képen látható szedán, pontosabban ötajtós kupé fog érkezniForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
5/20
A hagyományos visszapillantó tükröket digitális kamerák helyettesítikForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
6/20
Az aerodinamikai hatékonyság prioritást élvezett a tervezés során, az alaktényező mindössze 0,22, ami pár éve még világrekord lett volna (ma már a Mercedes EQS 0,20-at tud)Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
7/20
A nagyfelbontású lámpák képesek akár videojátékot vetíteni a falra, amíg töltőn van az autóForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
8/20
Az első és a hátsó tengelyen is van egy-egy villanymotor, az összteljesítmény 470 lóerő, a maximális nyomaték 800 Nm, amely szinte azonnal rendelkezésre áll. Kevesebb mint 4 másodperc kell a százas sprinthezForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
9/20
Még egyetlen Audin sem voltak olyan keskeny fényszórók, mint az A6 E-tron digitális mátrix OLED egységei, melyek fényjegyei szabadon konfigurálhatókForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
10/20
A singleframe maszk új verziója inkább csak esztétikai funkciókat hordoz az elektromos autónForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
11/20
Az autó sarkaiban lévő projektorok a fordulás irányát jelzik a kivetített nyilaikkalForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
12/20
A légrugós, adaptív csillapítású futómű elöl ötlengőkaros, hátul többlengőkaros felfüggesztést használForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
13/20
A 800 V-os elektromos architektúra nagyon gyors DC töltést tesz lehetővé, 270 kW-os oszloppal akár 10 perc alatt lehet 300 km hatótávot nyerni, 5-80 százalékhoz 25 perc is elég lehetForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
14/20
Egy hatalmas, 100 kWh-s akkumulátor kapott helyet a padlóban, ami 700 km-es hatótávot tesz lehetővéForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
15/20
Az A6 E-Tront először Ingolstadtban kezdik majd gyártani, de készül egy PPE-villanyautók számára dedikált gyár is Kínában, Csangcsun tartományban, ami 2024-ben fog nyitniForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
16/20
A szériaváltozatból lesz gyengébb, farmotoros, hátsókerék-meghajtású változat is, amely azonban szintén fürge, 7 másodperc alatt gyorsul majd fel 100 km/h-raForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
17/20
Hosszú és lapos az orra, de még nem tudjuk, lesz-e benne második csomagtér. Később amúgy lesz kombi (Avant) isForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
18/20
Kifinomult aerodinamikai csomag része a hátsó légterelőForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
19/20
Konfigurálható, fényjátékot lejátszó OLED hátsó lámpákForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
Forrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography
20/20
Még nincsenek fotók a belsőről, csak számítógépes grafikák, de az Audi azt ígéri, hogy a hosszú tengelytáv és a sík padló miatt nagyon tágas leszForrás: AUDI AG/Sagmeister_Potography