Alfa Romeo Giulia 1600 Super (1970) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
Ebből a szögből nem meglepő, hogy az utca embere időnként Ladának nézi a Giuliát. Az Alfa négy évvel megelőzte a 124-es Fiatot, és a két márkának akkor még jó sokáig semmi köze nem volt egymáshoz. Valójában a formák is távoliakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
Jól látszik a hátsó merev tengely és annak hosszlengőkaros bekötése. A motor olajteknőjét feláras rács védi alulról, de a differenciálmű házára járdára parkoláskor is figyelni kellForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
Finom részletek, vékony oszlopok, az első sárvédők indexei korábban jóval egyszerűbb vonalúak voltakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
Nagy és látványos a fakormány, ám az áttételezése miatt sokat kell tekerniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
A fordulatszámmérőn nincs piros tartományForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
A korai Giuliákban a vezető előtt, a műszercsoportban ült az olajnyomás, és a vízhőmérő, később erre a nehezen látható helyre száműzték mindkettőtForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
Korhű a rádió és jól is szólForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
Elöl látható az ajtónyitó, a kis tekerő az elefántfület mozgatjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
A műanyag hűtőmaszk 1968-ban váltotta le a préselt lemezt, később a Nuova-széria még több plasztikot és új fényszórókat kapottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
Gyönyörű a márkajelzés, a Giulia jellegzetes vonása a csomagtérfeldél kétoldali domborításaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
Ez már az 1970-es nagyobb hátsó lámpa, a tolatófények meglepően hatásosakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
Vékonyak az ajtók és semmilyen határolójuk nincs, érdemes figyelni nyitáskorForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
Rövidek és puhák az ülések, a kormány meredeken áll, és közel is van a vezető mellkasáhozForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
A hamutartó a korszak természetes tartozéka. Mindkét hátsó ajtóban van egyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
A 2510 mm-es tengelytáv ellenére tágas a hátsó lábtérForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
Méretes a csomagtartó, de a fedele nem nyílik elég magasraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Dupla Weber karburátor eteti a motort, a fekete szelepfedél a gyári versenyváltozatok jellemzője volt, de sok Giulia tulajdonos is kicserélte, kiváló látvány-tuning elemForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Rövidek a hátsó ajtók. A korai Giuliák még 15 colos kerekeken gurultak, ez már 14-eseken futForrás: Retro Mobil