CZ 175 Sport (1971) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
Diszkréten szögletes a forma, ez a hetvenes években korszerűnek számítottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Hétféle változatban és több színkombinációban kínálták, a piros-ezüst és a sárga-fekete volt a leggyakoribbForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
Aluöntvény a lámpafej, szokatlan a felül lapos kialakításForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Könnyen járnak a karok, a bal szektorra szerelték a fényváltót és kürtgombotForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
Töltést (piros), országúti fényszórót (kék) és indexelést (zöld) jeleznek a lámpácskák, a kilométeróra PAL-gyártmányForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Mindkét markolat új, a jobb mellett az irányjelző kapcsolójaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Ma már nehezen beszerezhetők az egykor feláras indexekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
A Jawához hasonlóan típushiba a túl rövid nyereg, így a hátsó utasnak kevés a helyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
Három részből áll a baloldalon elvezetett kipufogóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
A henger szürkeöntvény, a váltókar (Jawa mintára) egyben a berúgó isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
A tartály alatt látható a henger kitámasztása, a motor átlagfogyasztása 3-4 l/100 kmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Jikov 2929 SBD porlasztó táplálja a motortForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
A Posilube kenési rendszer tartálya 1 literes, de fontos követni az olajszintet, különben besülhet a motor. Ilyen rendszert néhány más keleti géphez is kínáltak, de csak tőkés exportpiacokraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Otthon 6800 koronába került, nálunk a Csepel Mintaboltban 13 400 forintért árulták új korábanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
Erősen rozsdásodott a vastank, citromsavazással tisztították ki. A matrica Csehországból jöttForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
A levegő két szívótorkon át jut a légszűrőbe, mellettük elfér az elsősegélydobozForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Fekete a váz, a henger 15 fokkal dől előreForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Többféle kormánnyal is kínálták, a tükrök extrafelszerelésnek számítottakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Az ülés kerete alumínium, a tömése kemény szivacsForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
18 colos kerekeken gurul, a fékdobok átmérője 160 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
A rugóstagok feszessége nem állítható, a 70-es években többen kifogásolták a tokozatlan láncotForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Könnyű és keskeny a 175-ös, ugyanakkor rövidebb távokon két személlyel is elboldogulForrás: Retro Mobil