Volkswagen Arteon Shooting Brake R-Line 2021

Fotó: Csudai Sándor - Origo
19/32
Nagyon szépek és kényelmesek az R-Line sportülések, a velúr huzat is sokat dob az összképenFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
20/32
A lábtér bőven elegendő hátul is, a kombi tetővonala miatt a kupénál több a fejtér isFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
21/32
Nagyon kellemes extra a hatalmas üvegtető is, az illesztések itt is kissé elnagyoltnak tűnnek, de belül ebből semmit sem érezniFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
22/32
Nagyon hangulatos, főleg hátulrólFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
23/32
A műszerfal ismerős a Passatból, de nem ugyanolyanFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
24/32
Nagyon jó a minőségérzet, mindössze a zongoralakk ujjlenyomatai zavarók, ez azonban rendelhető extra, ahogy a nemesfém pedálok és lábtartó isFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
25/32
Analóg gombok csak a váltókapcsoló körül és a kormánykeréken vannak, a központi kijelző érintőképernyősFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
26/32
Rendelhető manuális is, de automataváltó dukál az ArteonhozFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
27/32
Sportos a kormány, ráadásul az Arteon nagyon jól irányíthatóFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
28/32
Elkerülték, hogy bazári legyen a 30 féle színben állítható hangulatvilágításFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
29/32
Rendelhető extra az alumínium dekorbetétFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
30/32
Teljesen digitális a műszeregység, a vezető kedvére állítgathatja, hogy milyen adatokra kíváncsi, az autóban volt opciós guminyomás-mérő isFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
31/32
A fogyasztás csak a fotózás miatti forgolódás során kúszott fel, egyébként 5,5 liter gázolajjal lehet járni az ArteonnalFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
32/32
Az USB-C csatlakozókkal talán kissé túlságosan előre szaladt a gyártó, de a helyzet változhat a következő évek soránFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
1/32
Szépséges dizájnkombit készítettek a Volkswagennél az Arteon modellciklusának második feléreFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
2/32
A hossza és a tengelytávja is megegyezik a Fastback kupé méreteivelFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
3/32
Remek kormányművének köszönhetően a fordulóköre alig nagyobb a GolfénálFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
4/32
Látványos, de nem hivalkodó a megjelenéseFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
5/32
Az orra határozottan izgalmasabb a Passaténál, bár az embléma aljának vonalában lévő LED fénycsík megítélése kétes lehetFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
6/32
A megnevezés nem a legszerencsésebb, de a hátsó lámpák ettől még nagyon szépekFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
7/32
A facelift alkalmából megújították a lámpákat isFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
8/32
A tesztautó az R-Line felszereltségi fokozatot kaptaFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
9/32
Apró részlet, de pont elégFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
10/32
Nagyon sok él töri meg az íveket, a LED-es fényszóró tökéletes látási viszonyokat biztosítFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
11/32
A lemezek illesztései lehetnének jobbak, ez különösen a kerékjárati ív tetején feltűnőFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
12/32
Nem városi autó...Fotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
13/32
...de a dizájn urbánus környezetben is működikFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
14/32
Hátulról sem kelti egy drabális monstrum érzetétFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
15/32
Kétliteres, soros négyhengeres dízelmotor 150 lóerővel, ennél csak erősebbek vannak, de ez is elég mindenreFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
16/32
Az Arteon kevésbé praktikus, de sokkal vonzóbb a PassatnálFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
17/32
A csomagtere is 100 literrel kisebb a márkatársénál, de négy főnek így is bőven elégFotó: Csudai Sándor - Origo
Fotó: Csudai Sándor - Origo
18/32
Hátul opciós a sötétített üvegFotó: Csudai Sándor - Origo