Mercedes-Benz EQA 250 teszt (2021) galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/25
Felismerhetően Mercedes és felismerhetően GLA maradt az EQA dizánja, de a különbségek is jól láthatók – mindenekelőtt a lefalazott hűtőmaszkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/25
Az alsó műanyag betétek ügyesen elfedik a vastag és emelt padlót, alacsonyabbnak mutatják az autót, mint valójábanForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/25
Akinek nagyobb, hétüléses utastér kell, választhatja helyette a szintén kompakt alapokra épülő EQB-t isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/25
Még mindig látványos az egybefüggő keretbe foglalt dupla képernyő, a képminőség kifogástalan, napfényben is jól leolvashatóakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/25
Jó fogású és kinézetre is gyönyörű az AMG sportkormány, a gombokkal számtalan funkciót érhetünk el, még a középső kijelző is kezelhető innenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/25
Nagyon sok adatot jelenít meg a digitális műszeregység, amelyet számtalan módon lehet a saját ízlésünkre alakítaniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/25
Jól tud magyarul a szoftver és a sebességével sincs gond. Akár kiterjesztett valóságot is tud a beépített navigáció, piros lámpánál pedig élőképet is mutat, hogy mindig lássuk, mikor lesz zöld. A fedélzeti rendszer egyike a legjobbaknakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/25
Érintős tapipadról is vezérelhetjük a multimédiát, menet közben ez biztonságosabb és kényelmesebb a képernyő nyomkodásánálForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/25
Kompakt méretével (a hossza 4,46 méter) városban is jól érzi magát, de vidéki utakon sem jön zavarba. Csak érdemes jól megtervezni a töltéseketForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/25
Kétmotoros és összkerékhajtású változat is kapható belőle. Láblendítéssel is nyitható-zárható az elektromos csomagtérfedélForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/25
Szokványos megoldás a villanyautóknál teljesen beburkolt padló. A hátsó lökhárító króm betétje kipufogónyílásokat imitál, feleslegesenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/25
A márkához illően minőségi az ajtópanelek kidolgozása és nagy felületet borít bőr, illetve puha műanyag. Stílusos az ajtóbehúzóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/25
Kényes a koszra, viszont jól mutat a fehér bőrkárpitozás. Az első ülések csak felárért elektromosak, a fűtés és szellőztetés szintén extra. Kényelmesen és könnyen megtaláljuk az ideális pozíciótForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/25
Középen tárolórekeszek sorakoznak, a kidolgozás a beltér minden pontján elsőrangú, hozza a Mercedestől elvárt szintetForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/25
Helyből a hátsó üléseken sincs hiány, ám az ülőlap kellemetlenül alacsonyan van. A biztonságot nem vették félvállról, hátul is van külön oldallégzsákForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/25
Külön szellőzőket kapunk hátra, a klíma viszont csak kétzónás. Furcsa, hogy csupán egyetlen USB-C került hátraForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/25
Gyári kódja szerint ez a H 243 modell a Mercedesnél, ugyanakkor a Concept EQA nevű 2017-es tanulmány még bátrabb dizájnt kapottForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/25
Érdekes az egybefüggő hátsó lámpa, sötétben nagyon látványos a keresztben végigfutó fénycsíkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/25
Igényes kidolgozású a csomagtér is, viszont 340 literes űrtartalmával a kisautók között sem lenne kiemelkedő. Külön világítás és akasztó is van a belső felénForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/25
Méretben és dizájnban is túl sok a felni: a 20 colos méret rontja a rugózást, a bronzos színezés látványos, de kissé giccses isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/25
Alapáron LED-esek a fényszórók, csak sima automata távfényt tud, mátrix maszkolást még felárért sem, a fényereje azonban így is igazán meggyőzőForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/25
Méretes és nyitható panorámatető is lehet az EQA-ban, ráadásul ilyenkor sem kell lemondani a tetősínekrőlForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/25
Takarófedél és zajszigetelés nincs a motortérben, utóbbira mondjuk semmi szükség. Nincs első csomagtér, pedig egy kábeltárolónak simán akadna itt helyForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/25
Díszkivilágításban szemből...Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
25/25
... és hátulról, természetesen zöld rendszámmalForrás: Ruschel Zoltán