Citroën C3 PureTech 83 C-Series teszt galéria (2021)

Forrás: Ruschel Zoltán
1/18
Semmit sem öregedett a forma, még ma is kitűnik a tömegből a C3-asForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/18
SUV-os hatást kelt a vastag alsó műanyagozás, de védelemnek sem rosszForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/18
Az Airbump oldalsó védőbetét is kicsit változott. Ha nem tetszik, akkor kérhetjük nélküle is az autótForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/18
Kapaszkodó helyet bőröndfogantyúval csukhatjuk magunkra az első ajtókat. A kemény plasztikoknál sem hanyagolták a dizájntForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/18
A beltér legjobb része az első két ülés. Fotelszerű kényelműk, dekoratív kárpitjuk sokat dob a hangulatonForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/18
Hátul is klassz a kárpit, ám helyből már jóval kevesebb akad. Se USB, se légrostély, be kell érnünk az üléseken lévő zsebekkelForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/18
Aki a szívó benzines helyett inkább a 110 lovas turbós motorral szemezne, azt legolcsóbban 5,2 milliótól veheti megForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/18
Szerény 15,1 másodperc alatt gyorsul százra, automataváltóval nem kaphatóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/18
Az új C4-est idézik a megújult fényszórók, amelyek már alapfelszerelésként LED-esek, jól is világítanakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/18
Az eltérő színű tetőn kívül dekormatricák és külső színcsomagok variációi teszik igazán egyedivé a C3-astForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/18
Egyszerű, mégis jópofa műszerfalat kapott a C3. A tesztautóban piros csíkok és műbőr betét is ellensúlyozta az olcsó és kemény anyagokatForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/18
Nincs sok gomb, a klímát is a 7 colos kijelzőről kell állítani. A szoftver egyszerű, viszonylag gyors és van okostelefon tükrözés is, több nem is kellForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/18
Átlátható és maximálisan egyszerű a műszeregység, az apró információs kijelző is fekete-fehérForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/18
Átlagos, kicsit akadós az ötfokozatú kézi váltó, a fokozatok között viszont nagyon hosszú utat jár beForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/18
300 literes a csomagtér, az osztott hátsó ülések lépcsőt képeznek, a padló alatt kisebb tároló is van, pótkerék viszont nincsForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/18
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/18
Már négy éve piacon van az aktuális (harmadik) C3-generáció, a mostani frissítés után egy idei marad is mégForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/18
A C3-as egyik legfőbb vonzereje egyértelműen a dizájn, amely vidám és a legfrissebb vetélytársaktól is jól elkülöníthetőForrás: Ruschel Zoltán