BMW 501 (1954) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/23
1952-54 között gyártották az alap 501-est, de nem nagyon volt kelendő, 2297 darab készültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/23
Az akkori autós világ egyik legformásabb hátsóját nézhetjükForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/23
Könnyű beszállást garantálnak a szélesre tárható ajtókForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/23
Nem túl masszívak az ajtók, de pontosan, halk klattyanással csukódnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/23
Két személynek főúri, háromnak polgári kényelmet kínál hátul a kanapéForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/23
Limuzinhoz illően hátul is van békebeli időket idéző kapaszkodóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/23
A leghátsó ablak is nyitható egy kis pótszellőzésreForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/23
Többféle felnivel, különböző méretű és dizájnú dísztárcsával forgalmaztákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/23
Nagy hasmagasságú, jellegzetes limuzin, de a nyújtott Pullmann változat nem került gyártásbaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/23
1+2 személyes az ülés, a párnázott pult akkoriban a BMW-nél még a jövő zenéje voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/23
Frankfurti cég, a VDO gyártotta a műszereket, a V8-asnál már 180 km/h-ig skálázták a sebességmérőtForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/23
Bal oldalra az olajnyomás a és vízhőfok mutatója kerültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/23
Az órákon is meglátszik a patina, a tankszintmutató a világítás– és töltéskijelzővel került egy társaságbaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/23
Éppen elfogadható a pedáltáv, mindegyik könnyen járForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/23
Gyári extra a vonóhorog, a sárga index és tolatólámpák utólagos beépítésForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/23
Perem híján könnyű ki-be pakolni a keskeny és magas raktérbeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/23
Extrafelszerelés volt a ködlámpa, erről hiányzik. A kocsi alsó sarkaira egy-egy helyzetjelzőt szereltekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/23
Az M337/1 gyári jelű, öntöttvas motor kéttorkú Solex porlasztóval hivatalosan 12 litert iszik 100 km-enkéntForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/23
Kétszólamú Bosch-kürt szólalhat meg a hűtő aljábanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/23
Gyári szerszámkészlet található a motortérbenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/23
A torziós rugót és kerékagyat összekötő rövid lengőkarra rögzül a lengéscsillapítóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/23
Bonyolult a kormányszerkezet, több zsírzóval és függőcsapszeggelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
23/23
Alumíniumból vannak a lökhárítók, kilincsek és díszlécek, akárcsak a gépháztetőForrás: Retro Mobil