Citroën C3 Aircross teszt (2021)

Forrás: Origo
1/15
A hétféle külső fényezésből három (a tesztautón is lévő Khaki szürke, a Voltaic kék és a Hófehér) szín a modellfrissítés hozadéka, ezeken háromféle felnivel, kétféle tetőszínnel és négyféle hátsó oldalablak mintával tudunk még tovább variálni, így jön ki, hogy összesen 70 különböző külső színkombináció létezikForrás: Origo
Forrás: Origo
2/15
4,16 méter a hosszúsága, ezért könnyű vele parkolniForrás: Origo
Forrás: Origo
3/15
Az új első lökhárító agresszívebb a korábbinálForrás: Origo
Forrás: Origo
4/15
16 és 17 colos kerekek közül választhatunk, a tesztautón az utóbbi volt. Ezzel néz ki jobban, 40 ezerért minőségi négyévszakos gumi is kerül rá, de a kisebbel valószínűleg még komfortosabb az utazásForrás: Origo
Forrás: Origo
5/15
Kicsit változott a hátsó lámpa és lökhárító isForrás: Origo
Forrás: Origo
6/15
A 110 lóerős turbós benzinmotor ereje elég az 1,2 tonnás kisautóhoz, főleg az 1750-nél ébredő 205 Nm-es nyomaték miattForrás: Origo
Forrás: Origo
7/15
A telefont néha csak másodpercek alatt, néha rögtön összecsatlakoztatta az új infotainment rendszer, teljesen kiszámíthatatlan volt, de végül mindig jól működött. Sajnos a klímát is csak az érintőkijelzőről tudjuk állítaniForrás: Origo
Forrás: Origo
8/15
Óriási a kesztyűtartója, egy A/4-es jegyzetet simán elnyel a mélysége. Az ajtók fogadják a nagyobb, literes palackokat is, és középpen megjelent egy hatalmas, rolós tárolórekeszForrás: Origo
Forrás: Origo
9/15
A műszerfal szinte már hagyományosnak hívható, hiszen digitális kijelző helyett analóg órákat mutatókat kapunk, ami lassan ritkaságnak számít. Egyszerű, de szép tipográfiájú, mindent mutat, amire szükségünk lehetForrás: Origo
Forrás: Origo
10/15
A bohém tervezés egyik példája a hattyúnyak-formájú kézifék. Alapból hatfokozatú manuális váltó jár a két gyengébbik motorhoz, az erősebb dízelhez és benzineshez viszont jár a hatfokozatú automataForrás: Origo
Forrás: Origo
11/15
Az új, Advanced Comfort ülés hosszú távon is kényelmes ülőhelyet biztosít, az üléspozíció is SUV-osan magasForrás: Origo
Forrás: Origo
12/15
A C3 Aircross erősségei bent mutatkozik meg igazán, ennyi fejteret nem lehet egy földszintes, normál kisautóban kialakítani, és a beszállás kényelmét sem tudja nyújtani a hagyományos testvéreForrás: Origo
Forrás: Origo
13/15
Forrás: Origo
Forrás: Origo
14/15
Forrás: Origo
Forrás: Origo
15/15
Forrás: Origo