Őrült autószörnyet mutatott be a BMW, jövőre már gyártani is fogják - galéria

Forrás: BMW
1/21
A BMW XM tanulmányautó az M sportrészleg eddigi legerősebb autóját (amely az első M hibrid is egyben) vetíti előreForrás: BMW
Forrás: BMW
2/21
Profilból egy kicsit a Skoda Kodiaq-ra hasonlít, de radikálisabb. A BMW XM kizárólag plug-in hibrid hajtáslánccal, kizárólag M változatban lesz elérhetőForrás: BMW
Forrás: BMW
3/21
A Citroën nem háborgott az XM elnevezés miatt (nekik volt ugyanis egy ilyen nevű nagyautójuk a 90-es években), megegyezés született a francia és a német autógyártó között. Ugyanígy a BMW sem emel panaszt a C5 X neve miatt, amely az X5-ére hasonlítForrás: BMW
Forrás: BMW
4/21
A tanulmányautó karosszériájának merész formanyelve nem biztos, hogy minden régi BMW-rajongónak tetszeni fog, többek közt azért, mert a világító peremű vese-hűtőmaszkok mérete már-már komikusan nagyForrás: BMW
Forrás: BMW
5/21
Kétoldalt, lézerrel gravírozták bele a hátsó ablakba a BMW-logókat. Ezzel a stíluselemmel a legendás M1 előtt tisztelegnekForrás: BMW
Forrás: BMW
6/21
Függőleges elrendezésével és hatszögletű kialakításával a kipufogórendszer dupla ikervégződése sem átlagosForrás: BMW
Forrás: BMW
7/21
Két különálló modulra osztották a fényszórókat, először a BMW történetében: a keskenyre húzott felső modulban a vékonyan megrajzolt nappali menetfény, az alsóban a LED-es fényszóró vanForrás: BMW
Forrás: BMW
8/21
LED-es keresőfényeket integráltak a tető A-oszlopok feletti széleibe, mintha terepjáró lenne az XMForrás: BMW
Forrás: BMW
9/21
A kontúrvilágítással ellátott hatalmas hűtőrács és a nappali menetfények kombinációja sötétben is azonnal felismerhetővé teszi a mega-SUV-otForrás: BMW
Forrás: BMW
10/21
A nagyfeszültségű, kb. 20 kWh-s akkumulátorának a bal első kerékjáratnál van a töltőnyílása. Egy töltéssel 80 km-t lehet megtenni elektromos hajtássalForrás: BMW
Forrás: BMW
11/21
23 colos felniket kapott az XM, de még ezek sem töltik ki teljesen a kerékjáratokat, pedig a legnagyobbak a BMW történetébenForrás: BMW
Forrás: BMW
12/21
Az M részleg első hibrid hajtásláncában a 4,4 literes, iketurbós V8-as benzinmotornak egy nagyteljesítményű elektromos motor segít be, amely valószínűleg a nyolcfokozatú automata váltóba kerül be. 750 lóerő a maximális összteljesítmény és 1000 Nm a csúcsnyomatékForrás: BMW
Forrás: BMW
13/21
A BMW M divízió a legendás, 1978-as BMW M1 szupersportkocsi óta most először mutat be önálló modellt, ráadásul a részleg fennállásának jubileumi, 50. évébenForrás: BMW
Forrás: BMW
14/21
A sorozatgyártású XM az Egyesült Államokban, a BMW spartanburgi üzemében készül majd, 2022 végétőlForrás: BMW
Forrás: BMW
15/21
Bőr, rézzel átszőtt szénszál és alumínium: prémium anyagok jellemzik a belsőtForrás: BMW
Forrás: BMW
16/21
Az unásig ismert régi és az iX-ből ismert új elemekből építkezik a műszerfalForrás: BMW
Forrás: BMW
17/21
Ilyen középkonzolt még egyetlen BMW-ben sem láthattunkForrás: BMW
Forrás: BMW
18/21
Dedikált kapcsolókat kap a szellőzés, a középső légbeömlők alsó peremében helyezik el a kapcsolókatForrás: BMW
Forrás: BMW
19/21
Barna árnyalatú, vintage-küllemű bőrözés van az első üléseken és az ajtókonForrás: BMW
Forrás: BMW
20/21
Lounge-hangulatot áraszt a hátsó sorban gyémántvarrással díszített türkiz bőrkanapéForrás: BMW
Forrás: BMW
21/21
Süppedős padlószőnyeg fokozza a luxust a hátsó sorbanForrás: BMW