Porsche Macan GTS teszt (2021) galéria

Forrás: Vékey Zoltán
1/40
Tátott szájjal készül felfalni az utatForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
2/40
Króm már nincs rajta sehol, fekete betétek oldják a nagyobb felületeketForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
3/40
Nem nehéz kibetűzniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
4/40
Már nem kiálló kerek, de nem is tükörtojás - a Carrera GT-t is bele lehet látniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
5/40
Erősen döntött a D-oszlop, átmenet a SUV-ok és a terepkupék köztForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
6/40
Klasszikus betűtípust vetít kiForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
7/40
Klasszikus Porsche-műszerfal, az elektromos utód garantáltan más világ lesz. A külső szín belül is visszaköszön, bár nekem ez már kicsit sok így pirosbanForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
8/40
Stopper és különálló óra is jár a Sport Chrono csomaggalForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
12/40
Innen állíthatók a vezetési módokForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
13/40
Két év múlva érkezik az elektromos utód, de nem biztos, hogy azonnal kivezeti a Porsche a régi benzines szériátForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
14/40
Vérbeli Porsche, remek arányokkal. Könnyű terepen is elboldogul, de ki vinné a susnyásba?Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
15/40
Arra a hosszmotoros (MLB) padlólemezre épül, amit eredetileg Audiknak terveztékForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
16/40
Különösen jól eltalált részlet a hátsó lámpaForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
17/40
Mennydörgés jöhet belőle gombnyomásraForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
18/40
Szép részlet a kettéágazó tükörszárForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
19/40
Remek az alcantara kormány, de egy hajszállal még vastagabbra is formázhatták volnaForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
20/40
Klasszikus felállás, analóg műszerekkel, a fordulatszámmérő dominál. Ám a jobboldali kijelző ma már vészesen elavultForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
21/40
Szemmel tarthatjuk a turbónyomást isForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
22/40
Hétfokozatú a duplakuplungos váltó (PDK), természetesen kormány mögötti fülekkel is használhatóForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
23/40
Németes a menü, elég sok minden van benne, de logikus a felépítéseForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
24/40
Dízel nincs már a Macanban, hibrid nem is volt, csak négy- vagy hathengeres benzinesekForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
25/40
Innen látják majd a legtöbben és innen is néz ki talán a legütősebbenForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
26/40
Alapból 19-es kerekeken gördül, de lehet 21-es is (tesztautónk a kettő közötti méretet kapta)Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
27/40
Úgy dolgozták át a futóművet, hogy még sportosabban mozogjon a GTSForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
28/40
Az ajtóbehúzóra is jutott alcantaraForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
29/40
Remekül formázott, minden irányban elektromosan állítható sportülésekForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
30/40
Felnőttek számára is elég a hely, az ülések itt is jól formázottakForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
31/40
Eléggé harsány pirosban a hátsó légbeömlőForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
32/40
Innen lehet a csomagteret nyitni – nem mindenki fogja elsőre megtalálniForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
33/40
500 literes alapból, és lehajtott üléssel a háromszorosára növelhető a csomagtérForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
34/40
Nem mindennapi ebben a méretosztályban a légrugóForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
9/40
Az egyik legjobb geg: a kisautót formázó kulcsForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
10/40
Új az üvegkonzol, az ujjlenyomatokat gyűjti, de van fizikai visszajelzés is a gombnyomásrólForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
11/40
Nyomógomb helyett ezzel a fura kapcsolóval lehet indítani a 2,9 literes V6-ost – a régi Porschék bal oldali gyújtáskapcsolójára rímelForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
35/40
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
36/40
Diffúzor és tetőszárny is jelzi, hogy nem sétakocsikázásra termettForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
37/40
Nem azonos a VW-konszern háromliteres motorjával a bivalyerős 2,9-es - szépen szól, remekül húzForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
38/40
Mókás a lyukas motorháztető, akárcsak a MinikbenForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
39/40
Új a fényszórók grafikája és a hűtőmaszk a GTS-enForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Porsche
40/40
A legendás hirdetés - és bizony tényleg inkább 911-es poszterek díszítették a kisfiúk szobáitForrás: Porsche